Cumu possu plantà una rosula da un bouquet?

Molti donne anu amatu rosati assai. Per quessa, spessu i nomi l'omi prisentanu a so seconda meia. Dopu tuttu, questa fioritura hè chjamata bè a regina di i fiori è hè un simbulu d'amore .

Un veru picculu farfantaraghju hà bisognu à vena di pona una rosula da u bouquet ricivutu, è cumu pò esse fattu, avemu dicu in stu articulu.

Selezione di materiale di piantazione

A listessa ghjornu, cum'è avete felicitu cù un pruduttu di rosati, deve decide chì vulete razza o micca. Cumu hè necessariu di cumincià micca a radicaverde più tardi à un ghjornu.

Per fà selezziunà a flora più appacibile, hè bisognu di attentu à i seguenti signali:

I Roses donate in a primavera è l'estiu sò eradicati megliu in quandu u vaghjimu è invernu, ma ci hè sempre una chance di cultivà una nova florente in questu modu.

Cumu cultivà e rosali da un bouquet?

Prima di inizià a rossa rottata da u bouquet, ci vole à taglià tutti i fiori nantu à u troncu. Allora accumpèvamu a cut in pique.

Ogni annunziu deve esse almenu 15 cm longu è pussede 2 occhi (rinos). A cut superiè hè fatta exactamente 1 cm sopra u primu riney. Hè da esse precintatu da cera fendu o paraffina. È in u fondu u cutellu hè chjappu in 45 ° è hè postu nantu à 24 ore à solu solu di qualsiasi droga chì stimulatesu u crescitu di e radici. U prugna è i tanghi sò deve esse sviuttu solu, affinchendu solu l'upper, cut off da a mità. Ora pudete cumenciu à atterenza.

Plantendu esurtazione di rosi da un bouquet

Prima hè bisognu di preparalli un cuntrariu. Pò esse un pezzu o box. In u so funnu di u bacinu di u bacinu , da una strata di sogliu di u fiumu, è aghjunghjeu fèrtilu, ma chjucu chjucu.

Inserisci u zogliu di i ghjorni finti in u pianu, perchè nantu à a superficia hè un culore di riti cun fogli. Per accelerà u prucessu di rooting, u prupositu chjamatu hà da esse coperto cù una buttiglia plastica o un vetru di coghju per creà un effettu di l'invernu.

In u futuru, a rosula hè precisu solu riabilimentu è spraying. Fate cusì cù l'acqua à a temperatura ambienti. Ùn sculecuatu micca a terra. Per evitari, hè megliu per fà un reginu moderatu in a matina è à a notte in ghjiru à a can. Se a capa maiò ùn s'assicuta, u procedimentu deve esse skipped.

Cù cura attentiva, un novu dispacciu nantu à e stagioni vi si prisenta dopu à 3-4 simane. Dopu a so prisenza, valuta ogni ghjornu per temperà a pianta à l'aria fresca, ogni ghjornu oghje u tempu spentu senza una tappa. Quandu a pianta hà sappiutu bè, a fiorite pò essa campatu nantu à a terra aperta.

Hè permessu di cumpurtamentu i radicali immediatamenti in u situ. Per questu scopu, una strada solaria hè scelta, nantu à a quale a terra hè spartu cù sana di fiumu. A tecnulugia di cultivà è cura di i cuttings stessi ùn hè micca diffirenti da u prucessu più anticu. Sì l'esurtazione di rosi da u bouquetu cadiu in u vaghjimu, perchè ùn hè micca valutate a pianta un zuccheriu ghjucatu in l'inguernu, perchè ellu pèrdite. In questu casu, ancu i variità di giardinu pò essa cultivatu in casa.

Comu pudete vede, hè abbastanza faciule di cultivà una rosula da un caprettu, ma micca cù ognuna pudete fà. Quandu tutti i fiori ci arrubbanu à l'altri, per l'aumentu di u periodu di prisirvazioni sò processati da preparatori prisenti nantu à a prisenza. In u risultatu, grazie à stu prucessu, serà assai difficiuli d'alcune chì una rossa di u bouquet dà un pèrdita. Sè vo vulete piace à qualchissia chì li piace à raghjunà e donne in fiori hè megliu cumprà da quelli chì sò cultivati ​​in i serdi lucali.