Cumu lavatu u vinu russu?

Spessu per i spots avemu a pagari un bon di l'umore. Inoltre, hè vulintà di sguassà tacchi di prima di lavare, postu chì u vinu spressa rapidamente in a struttura di tissuti. Hè rimbubbatu di dì chì ùn hè micca brame di scopre i vechji spots. Quandu avemu bisognu à u travagliu, prima avemu tornu a cosa smudged a so apiece originale. Sutta l'influenza di u suli è l'aria, a tacca sottogista cambiamenti. À u tempu, lavare i vinu da a robba sarà difficiule, perchè i compiti diffiferenti à dissolve sò furmati.

Regoli di eliminazione di Mancia

I règule per a sguassà qualsiasi spots sò i stessi. Sottu u tetu, chì hè stata pianta cù una tina di u vinu , stalla un tùnica di culore biancu, chì assume l'umidità beni. Se ci hè un materiale foriunale, deve esse ghjucatu. U situ hè spusatu da l'internu da un circulu circulu di u tamponu da i canteri à u mezzu, cambianteghja u tamponu quantu sempre. Cusì, vi evitari a furmazione di l'halos. U rimediu per quale site chì vulete sfracerà a taca, assicuratevi di verificà una piccula scrapata di tissutu. Pudete fà questu nantu à a parti di a robba o nantu à i stati di e costi. Hè un metudu per lavà u vinu da a robba - utiliscia manciarii di tacchera, cuncepimentu per rinfriscà manciari di vinu.

Sè vo site per lavà i vinu di e so robba è ùn sapianu chì, ùn anu micca sapone, chì a manna di sapori pò cambià di culore o acquistà un postu.

Se ùn cunnosci micca u lavu di u vinu russu, a risposta hè acqua fogera. Sì ùn avete nunda à e mani, è a struttura di tùniche pò soprì l'acqua fogera, piglià a ropa nantu à un bucket o bacinu è fretce l'acqua fogera nantu à a mancia finu à ch'è sparisce. Quandu avete cuminciate à travaglià, u più prestu pudete lavà u vinu russu.

Un tagliu di lino chjude à u vinu hè pulitu di a tacca, usando calde, è da u zuccu di furmagliu. Dopu à quessa, lavare l'acqua bè calata. Questa ricetta hè ancu adattatu per sguassà tacca di u cotonu.

In li tessuti di sita , ancu dopu uni pochi d'ora, pudete scancerà a mancia di u vinu cun una solu di 10% di l'acidu acìticu.

L'articuli di u lignu sò spustamenti tastati cù acqua cale cù glicerina. Rinfrite prima cun sapori in po, po cù l'acqua neve.

Per sguassà tàppi di lana è tessuti di sita, utilizate una mistura di l'alcoole è a glicerina 1: 1, o una mistura di vinu di u vinu è a glicerina 1: 1. U mancu di u vinu russu sò sappiate da perdu di l'idrogenu. U pruduttu hè rinfurzatu bè è seccu.

Se a mancia hè vechja, pò esse eliminata da una mistura di 1 cullenada di perossu di l'urinale, 1 cullenade d'ammonia è 1 tazza d'acqua calenta. Pudete cunglunà u glicerina è u biancu in una ratio 1: 1. Per lavà, utilizate solu acqua cale, per chì u biancu d'ova ùn curl. A so ricetta hè stata utilizata per rinfrescà e manchi di vinu da robba colore.

Se a mancia hè spusata, pudete pruvate a palla cun 40 ° alcol. Per questu scopu, vodka adattati. Lavute a vistita cun vodka, è da pudella ricuarà.

1 cullenada di detergente cun u vetru di perossu di l'idrogenu. Wet the tacchieru cù una spugna è da lavà in biancu. Invece di un polludu, pudete piglià un remover tacchi.

Per sguassà u vinu frescu tine l'utilizate un patu. Pigliate 1 spoonu di salinu è acqua. Pruvate per piglià una tina. Pigliate l'acqua calmu è savore.

Pudete pruvà di sguassà a mancia si utilizate una mistura di u zucchero di limonu è u sali. Or scumpete u macchiatu cù un limonu, è poi arriccate.

Ci hè una ricetta per sguassà e manchje di vinu cun una mistura di glicerina, vodka è ammonia in una ratio di 1: 3: 1. Dopu aduprate, rinfriscà a robba. Questa ricetta vi si tratta cun prudenza quandu sguassate tàzzii di tessili colori.

Spot nantu à u tecido biancu

U vinu nantu à u biancu pò esse lavatu da fogghiu cun una persona, è una suluzione di limonu o àiu acìticu. Dilute 2 g d'acidu citrico in un vetru d'acqua è appliice a suluzione per parechji minuti.

Nurmanni avianu cunsigliatu i manchjone di vinu da tessili bianchi per rinvià 10% di sululitite di sodiu o vapore di sulfu, chì hè ignucatu in un platinu, coperto cù un funnel fattu di cartuni è mantene a mantella sopra u tottu. In ogni casu, l'ultima ricetta vi si trattava assai cun cura, perchè u vapore sulfuricu hè assai periculatu per i venti respiratorii.