Dopu lavatu, a chaise da u ghjuvellu si chjudarà

A neve chjappia sottu à i so pedi, i frostati cuminciaru à crecerà, è a ghjente s'avviava à piglià i so capelli, calzini calzini è ghjergini. Ùn importa micca quantu pruvate à pruvà, è in u tempu, qualsiasi ropa sdragata, struciada è esse lavata. Cù braccialetti senzeli ùn sò micca arriccati prublemi, ma cù cungliate, alcuni hè difficiule. Spessu si ponu ghjustu, capite, u lavatu di palla s'assicagna per un pezzu tantu, u pilume hè strappatu in lumps, è una ghjernada ùn sia senza mantenimentu caldu. I misteri sò horrificati, chì si sordi e sperimenta i so cose prediletti è caru. Cumu pudete salvà a caviglia perchè sottu lavatu? Forsi ùn avete micca impughitu, è si pò ancu esse affissati?


Ricuperazione a ghjillara down after washing

Pudete ancu ghjè cusì cusì à a lavà? U fattu hè chì a nostra hostesses spessu trattanu com'è una cammilla nera o trousers, ùn seguitanu parechji reguli impurtanti. A chjappura di ghjuvà hè necessariu lavatu cù cura, observendu e mette in precautionarii è e règiche fundamentale di lavà cusì cusì dilicatu:

  1. Down jackets ùn anu micca bisognu.
  2. U modellu di lavare hè straordinaria.
  3. Olvidia acqua calenta. In i marcati i pruduttori sò indicanu a temperatura, ma hè megliu se nun supirava 30 gradi.
  4. Aggiunttiu a ghjuvelletta à tutti i buttuni è i prendore. S'ellu ùn hè micca fattu, u tetu pò esse tagliatu, è u lampu si deterira.
  5. Invece di un pùtru, utilizate detergenti lìquidi.
  6. Per sguassà tacchi bianchi da a superficia di u tela, rinfriscà a chaetta di u minimu almenu duie ou tri voti. Spessu apparenze in u primu lavatu. Questi este fenomenu pruvucarà no solu piovulu, ma ancu u polu, stallatu in u materiale in a stagione di produczione.
  7. Per lavà capelli avà hè spessu micca cunsigliatu, cù u tempu l'impregnatu hè lavatu, è a tela da quandu cumincià à impiccà in a piova o a neve nebbia prima più rapidamente.

Chì ùn puderebbe fà fà dopu chì lavare a giacchera?

  1. Ùn sece micca u pruduzzione in l'alte pè persone troppu longu (più di dui ghjorni), hè megliu per colpu à una stanza calidez.
  2. Siciliate ùn hè micca cunsigliatu per esse cusì sti cosi direttamenti in una battanda calda. Da u forte forte caldu pò esse frustu è pò pèrdite a so proprietà. Hè megliu per piglià una capizzera vicinu à una fonti di calori, chì murumcenu periscenu per una cosa mutada cù e to mani.
  3. Ùn risparmi micca i ghjuvelli mollindosi in forma crusqueada.
  4. Ùn fate micca blanciamentu o tinturanti rimedii in l'acqua. Cù diffirenti offensivi, hè ancu megliu micca di pruvà.
  5. Hè megliu per sguassà tàzzii chicchi o di terra, solu u teatru suprani hè cupartu, senza sottuspezià repetitamenti u pruduttu per cumpiechi di lavare.
  6. Ùn si scurdate micca chì u cuddinu internu s'assicagna assai più lento chì a tela è u forcu. Pudete u so chjappu in u closet solu quandu avete assicuratu chì hè seccu.

Cumu ghjunghje u cuncepimentu davanti a lavà?

E mani facennu ammintaciusu stoute per un pezzu di tempu è dolorosa. Ogni cellula deve esse ammaattu è stinnilata, chjappà a chaise, cum'è un pillow. Ma questu metu ancu u più longu, ma hè ancu u più affidu. A persone pruvate di salvà a so ghjente in parechje sfarenza usendu un aspiratori, una cracka per fazzellate i catuzzi, un vapore. Certi pòpuli utilizanu un modu anticu è uriginale di ristabilisce e so robba, chì valurizamu u tippu di u restu di i nostri lettori.

U carricu hè carricatu cù una chaqueta di quarchi pilone di tennis è incù un regnu esame o spinning. Si ritrovani i pappelli è purtate l'insulation à a norma. In casu chì e bole ùn sò micca in manu, l'usu di cubi di cazzi. Puderanu a chjama in u cordelu, perchè perchè perchè, aiuta ancu aiuta à distribuisce l'insulation equally. Sì, dopu chì lavare a chaire, a pelusa hè persa, è micca nunda di una volta, pudete ripetiri sta prucedimentu dui o ancu quattru volte.