Kaunas Attrazioni

A siconda cità più grande di Lituania - Kaunas hà una longa storia. Fundatu in u 1280, a cità era in a Medievu, un avanzatu impurtante di l'Ordine Teutònica. In u XV - XVI sècula Kaunas cuminciaru a formà cum'è un grandu portu fiumu. In u prisente, hè un cumentu impurtante industriale è culturali-storicu di Lituania cù una bella architettura, infrastruttura infrastruttura è una vita urbana richia.

Sights of Kaunas

Turisti chì anu decisu di passà a so vacanze in Lituania, trova assai à vedà in Kaunas. A maiò parte di i posti di Kaunas sò cuncentraus in a parte antica di a cità, induve ùn ci hè micca un imprese industriale, ma solu l'uggetti è e case di cultura. In u carrughju principalu di l'antica cità di Kaunas - Vilnius, u trafficu hè pruibitu, è in altre parte di u distruttu di viaghju hà assai restrizzjonijiet, chì vi permette di camminare liberamente à volta di Kaunas, cunzidennu i monumenti architettoniali è culturali.

Ciurlionis Museum in Kaunas

Creatu in u 1921, u museu hè chjamatu after the famous Lithuanian artist and composer Ciurlionis. In l'exposition museu ci sò pitture di u grande pittore è altri artisti di i seculi XVII - XX, è dinò una scelta larga di sculture di lignu.

Museo di Diatti in Kaunas

U Museu di u Diavulu in u centru di Kaunas origine di a racolta persunitaria di l'artist Zhmuidzinavichyus, chì hà riunitu imaghjini di tutti l'spiriti malevolti. U museu ha parechji dimònii fatti di una varietà di materiali: ceramica, metalli, legno, plastica è urigginali stilizati: candelezzi, canna, pipi, ecc. In forma di diavuli. Quì pudete cumprà un souvenirs inusuales, currispundente à u tema di u museu.

Zoo in Kaunas

Kaunas Zoo hè l'unicu in u paese. 11 rami di u giardinu zoològgicu sò situati in un parcu cù enormi farini. In u travagliu sò sculture è altre piezzu di arti street. Gàveddi beni è espuneri chjassi cuntenenu 272 spezie d'animali, 100 chì sò include in u Red Book.

Aquapark in Kaunas

Per esse più precisamente, l'acqua hè in Druskininkai. L'Excursioni sò urganizati in a cità vicinu di Kaunas. U park di divertimentu di l'acqua hè situatu in un locu pocu in l'architettura, custituitu di cinque edificatori. In u parcu di l'acqua, pudete nàutru in i piscadori, pruvate à numerosi atraccioni d'acqua, pigliate un bagnu di spiaggia o ghjittna nantu à i platti "ultraviolet". Inoltre, in u centru di spettazioni opera un cumaghju di bagni, un cinema, una cafe, un restaurant, una sala di bowling. Per i visitori più ghjugbi di u parcu di l'acqua, ci sò chjucchi è fiancu in u settore di i zitelli.

Forts di Kaunas

Versu 1890 Kaunas (in quellu tempu era chjamatu Kovno) hè statu fortificatu, circundatu di ottu forti, è da u principiu di a Prima Guerra Munniali a cussidenza di u novu forte hè statu cumminata. Dopu u 1924 ci era una città puteru, in u 1940 - 1941 u NKVD hà detti prigiuneri pulitici prima di mandà à u Gulag. Duranti a Siconda Guerra Munniali, in u Novu Fortunaghju di Kaunas, era un campu di cuncintrazioni chì sparghje stampa di massa di i persone. In i anni terribili era chjamatu "u forte di a morte". Dopu u 1958, u forte hè un museu chì rapprisente u materiale nantu à u genociutu di u paese è l'olucaustu.

Pudete passà un tempu piacevuli longu à i carrughji è i chiazze di a vecchia città, prima di tuttu, longu u half kilomètres, Laisvės alley, in souvenir, boutiques, restaurants, boutiques. I rigali megliu chì pò esse purtatu da Kaunas: ceramica artifactiva, fragrant aromaticu è zucca, zuccheri fatti di materie naturali per i zitelli, delicious cheese campagnolu.