Sights of Baku

Se ci hè un postu in u pianeta chì i tecnuluggi muderni di a custruzzione è l'esempi di l'architettura medievali sò idealmentu cumminativi, questu hè Baku, a capitale di l' Azerbaïdjan . A storia di cent'anni è una incridibuli veloce di sviluppu di a cità muderna sò impressionanti cù a so armunia. Ossevuli di a capitale ùn avè mai avutu dubbi nantu à ciò chì vede in Baku, perchè i posti sò in ogni locu. U prublema principali hè a disponibilità di u tempu librettu per l'acquisto cù tutti i so piacè.

U legatu di u passatu

Per avè acquaintu cù a storia di Baku avissi da principià cù una visita à a Cità Vechja. Icheri Sheher, a prima menzione di quali data di u VII seculu, hè u distruttu più anticu di Baku. In questu quartu sò duie attraversu attraversu. Unu di elli hè a Torre di a Maiden, nantu à quali beddi liggi sò custruiti in Baku. Nazione cerca di a principessa, chì era stata imprigiunata in a torre, chì u babbu hà fattu cundottà di casu. Ma a zitella preferita morte per saltà in mare. Un'altra dice chì l'esercitu di l'apòstulu Bartulumeu hè stallatu quì.

U segnu segnu di Icheri Sheher hè u palazzu Shirvanshah (XV seculu). Hè cunsideratu a perla di l'Azerbaïdjan. Dopu u 1964 u museu-priservatu hè statu prutigatu da u statu, è di u 2000 a Torre di a Maiden è u palazzu di Shirvanshah sò sottu a prutezzione di l'UNESCO. Oghje nantu à u territoriu di a cità vechja sò parechji buttoni è butteghe induve pudete cumprà unepochi di vendita è ancu rarità.

Trenta kilometri da u centru di Baku hè u templeu di u focu di l'Ateshgyah. Stu complexu hè famoso micca solu per a so antica architittura, ma ancu per un fenomenu unicu - i flussu di gasulentu chì ignite à a sortida da a terra per l'interaction cù l'ossigenu. Annumente questu ughjettu, u territoriu chì hè un museu in l'aria aperta, hè visitatu da più di 15 mila turisti.

I calli di Baku, i so chiazza, i funtani è i boulevardi meritanu una atención especial. A cità hà una gran numaru di parcorsi. A pupulazione è i clientdi di Baku ùn passanu à u Parc Nagorny, induve si trova a Casella di Martiri. In questa fossa fugliale sò stati erume enterrati chì dani a so vita per l'indipendenza di u paese.

Moderna cità

Ci hè ancu quì appena venerati in Baku, da a vista di quale hè impurtante. Tali sò i torree di lignu custruitu in Baku per i architects americani. Mirror skyscrapieri, evidenziati da i mila di luci, sò visibles da ogni locu di a cità. Vita notturna in a capitale hè in crescente. A strada, sicondu a Libreria Lonely Planet, Baku pò piglià u decimu locu in u puntu di e cità di a notte più attivu in u mondu. È ùn hè micca surprisante, perchè l'abbundanza di ristoranti chic, hotel muderni, i clubs è altri stabilimenti di divertimentu hà avè.

A vita culturale ùn ùn passà a notte. A cità hà una gran numaru di galerie, centri culturali, exhibimenti permanenti. Per esempiu, in a vechja cità a publicazione di a Galería YAY, promossi l'artisti azzurriche. A perla di Baku hè u Museu d'Arte Contemporànea, chì hè stata fundata da Jean Nouvel, u Centre Aliev, u Salakhov House Museum, u Muscariu di a Catifa, l'Opera è u Teatro Ballet.

Caminate per a cità, ùn pruvate à prugramanu u vostru tempu. Questu hè impussibile, perchè vo vulete prestu attitu à ogni ditagliu. Culore incredibile, arompiendi di a cucina azerbaijanita, chì venenu da i risturanti è di bars, località simpatica - vi maravigliate da questa cità! A visita à Baku forse sempre per un traccia in a vostra memoria. Vulete vene veramente una volta è nanzu, è nimu pò esse impeditu di fà questu!