Cumu hè un pappu per un casu?

Dapoi l'antica, u paniu hè statu cunzidiratu un amuletu per i novu, un simbulu di fertilità è benessiri. A so forma tradiziunali di circhiu circa u sole è, per cunsiquenza, una vita più bella. Hè cunsideratu un bon sigulu s'ellu hè preparatu da e donne cù una famosa famiglia è i figlioli ubbidienti. Ma i divorziati è e vèduve ùn sò micca attrati à stu prucessu. À l'altri sicreti di cume una cocertera di casa per un vutu, leghjite sottu.

Ricette per una caravana in casa

A quantità di ingredienti in sta rica hè calculata per 1 kg di massa, cusì stabilisce u nùmeru di invitati è, in usu, cù a taglia di pane, pudete aumentà e proporzioni.

Ingredients:

Dough:

Dough for decorations:

Preparazione

A Leca hè intrudua, affinch'e hè aggradèvule, aghjunghje un cose di culluzzi di zuccheru è farina è amassi a pasta, es. spugna . Questu prucessu vi permette di capisce immediatamente se u levitu si travaglia è inizià u prucessu di fermentazione, chì accelerà a risurrezzione di a prova pronta.

Aghjunghje l'ingredienti solu: u zuccherinu, a farina, u salinu, u zuccheru. I mischjà è feghja un aprofundamentu. Oghje u ova 2 ova è fretce a mantra. Avà in a farina pour a cullera, ova è a mantra, è amassi a pasta. A densità pò esse agituata agghiuncennu un acqua calenta.

A pasta ùn deve almenu 2 volte. Quandu hè untuutu una seconda volta, l'avemu dividitu in 3 parte di uguali. U primu hè a basa, rintra in un bun liso è u mettiu nantu à u centru di a bacha di furmagliu cunsigliata. Quelli chì seguitanu duie sò scambieti in longhi à stivi è torci in un fasciu. Si mette à nantu à a basa à una distanza corta, quandu a pani risalti - sti dui parte si fusca in una pagnotta. Per quessa, lasciemu da 2-3 ore à u calore.

Per adornamenti, addastà a pasta stretta riggina, sìmuli à plasticine, se pudete aghjunghje l'acqua calda. Cumu decorate u paniu per a festa, vi dicerà micca solu a fantasia, ma ancu di e tradizione, hè crede chì ogni elementu di a dicurazione hà u so propiu significatu:

Pozzu l'ovu è i rasellà pozzu lubricate a pane entera in modo chì l'adduzioni aderiscenu bè à a superficia, elementi enormi, per esempiu, ciuri d'arghjentali, hè megliu rimbursà cù spaghetti supplementari. Agghiari tutta sta bellezza à 170 gradi per una media ora. Dopu a coccia, ùn l'appieganu da seguita, ma permete chjappà in u forcu aperto.