Treppes lienzo Montclair

Una volta chì una chaise chaise longu hà fattu una verità di rivuluzione in a storia di a vistura, pruvucannu ca l'indimentu di l'inguernu pò esse no solu di caldu, ma ancu di luce, plastica, è cusì cunfurmata. Currette di ghjuvelletta anu aghjustatu assai di tutti - i figlioli è adulti, omi è donne, è ghjusta oghje sò una di e cose d'invierno più populari.

L'impresa Montclair hè cunnisciuta per a so pruduzione di chjappiżi, chì sò più céntrica nantu à i sportivi. Hè presumibule chì era quella chì hà principiatu à prudutti di i primi chjappiżi, chì in u 1952 sò stati offerati com'è "robes" à i travagliati di fabbriculi situati in spazi cù friddi severi. Evennusi ghjunti di Montclair nantu à u bigmouth. Prughjetti attesivi chì u tempu, e nutanu chì i travagliadori vedi beddi culore blu (assumendu u voluminu è spicità di i ghjuvelli tagliati).

Storia di l'imprese è u pilate Montclair

Fans di i monnayi di Moncler interessarà di sapè chì u nomu stessu di a cumpagnia ùn hè micca solu una cumminazione sonora, ma una forma curretta di u locu icònicu - Monestier de Clermont (vicinu à Grenoble), in u 1952 una succorsa specializata in a pruduzzioni di sport di Montclair (in in particulare, per esqui di montagna). A creazione di l'empresa Andre Vincent è René Ramillon hè stata assignata 8 miliuna di franchi.

Questa a cumpagnia cum'è Monclair ùn hà micca firmatu à creà alcuni chjappi, è perchè hà sviluppatu a produzione: prima era a cooperazione cù e truppe alpina francese, per quale cuminciaru à creà tendini, sacchetti di dorme, capeli, in generale - prudutti , destinatu à scaldà è creanu cundizioni cumunu à bassa temperature.

Quandu Lionel Terrey, u campionu in l'alpina di l'esca, chjò l'attinzioni à issi chjappiżi, è da esse faciule solu in l'espurtazione, dopu, dopu à u ritornu, dumandò à i fabriziari à creà tuta, guanti è sacchetti di dorme, perch'ellu si ne turnò in casa cù pedi di frostbitten è mani.

Aos pouchamente, questu omu, utilizendu e cose in pratica in difficult conditions, divintò un consultatore tècnicu per Montclair, è questu casu unicu in a storia di a tradenza trovani assai risultati successi, perchè i pruduttori d'alta qualità anu creati cose accertate tutti i prublemi per a robba calza.

Monolli tuta

E macchiati per i femini da Moncler combina dui caratteristiche chì sò assai impurtante per ogni donna - questu hè una bona prutetta di a calidez è l'estetica. Oggi di donna Moncller (Moncler) hè stata pruggittata per aduprà à i temperatures da 0 à -25 gradi. Cusì, ancu i tempi estremamente bassu ùn ponu micca un impunenti per un modu di stilacciu attivu.

U competottore femminile Montclair, anche i so alt parametri di a preservazione di u cacciadore, si pò esse attrattivi è ùn pò micca fà a figura enormi. A qualità è l'estetica sò furnuti cù l'aiutu di una padedda di silicuni, chì ùn ùn permettenu micca un sanu à sparà in grandi volumi.

In più di silicone, u mondu adulte Montclair hè furnutu cù un illuminazione termale Slimtex 200. Fur di a foxa, chì pò esse unfastened, hè u funziunamentu cum'è l'elementu di decoru principalu. I tagliati sò fàciuti di fà è ripigliate a causa di u lampu nantu à u pruduttu tutale. A paleta di prudutti anu ancu assai; i più notizie sò i trolati bianchi è rosse blu di Montclair.

Costume di donna Montclair

In più di u tuta, Moncler hè cunnisciutu ancu per i vistimenti: i ghjerni è i pantaloni sportici sò utili per quelli chì si basanu nantu à u calori micca solu in i piani di l'esqui.

Per esempiu, un costume di Montclair pò esse di una ghjunta cun un pappu luminoso blùngiu è cù un calziu acchaparat cun un forchetti di silicone.