Cumu a cura di dracaena?

Parechji cunnosci una bella, grande - à 3 è parechji variità à 6 metri d'altura - una pianta cum'è dracaena. Inoltre, cum'è ùn ognunu a cunnosce u modu bè di cura.

Cume cura di dracaena - temperatura è illuminazione

Quasi tutti i tipi di dracenu sò dispusitivi, ma ùn ci piace u sole di u sole, cusì i ventani chì facenu u livante è l'ouest sò ideali. In questu casu, e variate spezie dracenu necessitanu più longu di l'illuminazione chì draghene cù foglie foglie. A temperatura moderata, 20-25 ° C in summer è micca menu di 15 ° C in a stagione fredda sò temperaturi. À l'estiu, a pianta ùn si sentenu micca bellu in l'aria fresca, ma vale di ricurdà chì Drazena ùn pò esse firmati.

Dracaena - cura è riei

Curingu di a pianta dracenu in termine di rievamentu hè simplice. Hè impurtante per assicurà chì u spaziu hè sempre mullutu. Hè veru, anche u fattu chì u regnu dracene hè abbundante abbastanti, hè impussibile di cumprà u fiore - l'stagnazioni di l'acqua per a pianta hè fatale. A maiò parte seguenu l'uruguaiu sussurru: in l'estati d'uttene regiu di ghjornu, in l'invernu - un pocu menu spessu, secondu u tempore di u inviu di u cuntenutu.

Per a l'umidità di l'aria ùn anu micca à tutti i qualifici i risorsi risposte. Allora, Dracaena Godsef è dracena drago locale bien è in secu air. Ogni variità dumandate spraying. È di sicuru ogni sorte di dracenu ùn hè micca contru l'abuluzzioni pericienti sottu u regnu o frettu e foglie cù u polu.

Cume cura di dracaena - cumparatore

Quandu cresce a dracaena è osserva e règule di cura di ella, ùn pò micca fà senza l'alimentu periò. Fate questu in a primavera, durante u travagliu attivu di u fiore. I fertilizanti sò adattati per u cumplessu, ma ricurdate chì per i formi variegati ci sò fertilizanti.

Dracaena - cura è podere

Tutti quelli chì si sviluppa, Dracaena vole avè un bonu arbulu. Chì deve fà per questu? Di sicuru, per formar a corona, poda puntuale. Ma ci sò ancu parechji sgnetti di cura, per ùn avè un solu testa nuvola. Quandu a dracaena hè assai chjesa (in particulare se u cuntenente di u manicu), ùn principià nanz'à l'acqua abbastanza. Perchè cun una gran quantitata d'acqua, u dracenu hè stesatu, è serà difficult to form the crown.

Dracaena - Care and Reproduction

Cù cura di a pianta, avete bisognu di pensà à a propagazione di a dracaena. L'amichi è l'amici, vi videndu a vostra biddizza, vuleranu chì vulete mette in a so casa u stessu miraculu. A Dracaena pò esse prubilizata da tagliu stalk, capelli di l'aire o cuttuli apical. Per a riproduzione per attraversi di l'aire, hè necessariu di fà una incisione nantu à un corpu ben desenvolupatu. Allora aghjunghjenu stu locu cun muscuni umita è polietilene. Dopu qualchì tempu, i radichi pareanu nantu à u situ di u cut. Allora u tagliu pò esse sipatu da a pianta madre è pona nantu à a terra. U situazione di u cuteddu deve esse trattatu cù un salvatore di giardinu.

Se avete sceltu a propagazione di a dracaena cù cumbugliu o cuddlye apical, vale di ricurdà chì u so tullu deve esse 7-10 cm. Cuttings pò sianu rottati in una mistura di turba è sabbia, ancu si pò esse abbandunata in l'acqua finu à chì e radichi apparentanu. In ogni casu, dopu à l'apparizione di i radichi, a pianta hà bisognu di trasplantà à un locu permanente di residenza.

Dracaena - cura è trasplante

Eppuru, u trattamentu propiu di ogni pianta implica u trasplante, è u dracenu ùn hè alcuna esurtazione. Ella necesita un trasplante cada 2-3 anni in a primavera (March-April). Sì a pianta hè sempre ghjovana è cresce attivamente, u trasplantu duia esse fatta annu. Trasplantà a pianta senza disturbà u fossu di terra. Hè megliu fà piglià a terra per drago, è ùn fala micca daveru.

Dracaena - cura è malatie

Sì a vostra dracaena torna gialla, spots fassi macchiati è fede falò, o da e malatie causata da cura improperu o u risultatu di e pesti. Eghjate à i puntici di e foglie pò vede da u secu o da un regnu insuficu. I caschi marroni nantu à e foglie sò u risultatu d'una sera di u sole. Se vi vede dinò, avete insattatu insetti nantu à u dragacè, aduprà a pianta deve esse lavatu immediatamente cù una spugna fughja, è se ci sò assai pesti, trattatu cù l'insecticida apprufittendu. A maiò spessu in dracenu settitanu scudati, armi spiderati è trips.