Cunfittura di mandarine cù a pelle

Vulete stufa di i gonciudine è a festa nantu à u palustre dulce originale è assai savurosu, preparanu a marmellata da i mandarini cù a buccia cù a nostra ricetta. Inoltre, a pizzetta pò essa preparatu da e crosta mandarinu, una di e proposti opcions hè nantu à questu.

Jam di mandarini sani cù a buccia - ricetta

Ingredients:

Preparazione

Quandu preparanu a tagliola di mandarina cun a buccia, lavate a piccula fruttu currettamente cù un sbagliu è saponu, sguassate i vignaghjoli, è poi po vede durante 15 minuti cù l'acqua furiosa. Ora l'acqua calanda hè sguccata, è i mandarini sò ammugghiati di l'acqua fridda per almenu vorticuautri, periscenu perpendià à una nova.

Dopu à passatu u tempu, ogni fruttu mandarina hè puntatu cù un pappu in parechji posti è colpi in un cuntaineru adattatu à a cunfittura di cucina. Aggiuncenu spices e zuccaru à l'acqua, calmeraghju à foglie è fréale nantu à e mandarine. Dagemu un piu, fassi nantu à u caldu più bellu per siete minuti, è sguassate da u focu è si stalla almenu sei ore. Allora volta torna ponu nantu à u piattu è ripetì u prucessu di coccia è di enfasi four più volte.

Dopu quì, tastate u melogaghju sul palatale, siddu vulete, aghjunghje à u gustu cù l'aghjunghjule di zucchero di limonu, fassi frasi d'altri dui minuti, fate nantu à frasi sterili pratilati, torna u tannicà cù taglioli fogghi è ci fessi frutti invintati sottu una manta calurosa, è definite da u almacenamiento.

Pruvate a marmellata da i mandarini sani in i capelli megliu micca micca prima di una settimana, quand'ellu hè digià ben alimentatu.

Jam of mandarin crusts - ricetta

Ingredients:

Preparazione

E tagliu di a Tangerine sò tagliati in taglioli arbitrariu di circa appressu à u listessu tamantu, situatu in un retainer adattatu, pienu d'acqua è partenu da vinticincu i 4 ori, periscenu perpendalmentamente l'acqua à una nova.

Allora putemu stà e pelli in un pappaggiu esmalte, friddu cun l'acqua neve, perchè i coperà tutte e cose, nantu à u focu è e fate fogghiu. Avete pour u zucchulu granului, remendate finu à chì i cristalli dolci sò dissolute è prima di righjunari. Reduce l'intensità di u focu à un minimu è coccia the jam per duie ore. Sente, sguassate u cuntinuu di u focu, lasciate prima in a temperatura di l'ambienti, è neveni ne puru in a frigorifire per oise à deci ori. Dopu u tempu hà ghjornu, avemu decisatu novu i pratiche cù cunfettu nantu à u foglie, calenzami à foglia, fate u focu più bellu per una meza ora. Hè pussibule, sè vo vulete, per aghjunghje una polpa mandarina o ananas bianca anch'ella prima di sta stampa, questu l'originalità è a unicitati in un jar.

Dopu a cunfittite hè stufa per l'ultima volta, l'avemu spurtatu nantu à i cuntenuti sterile previ anu preparatu, avemu chjappà cù tagliati, lasciate in una forma invirtita e determinate per u almacenamiento à altri palangre.

Mandarin jam with peel

Ingredients:

Preparazione

Mandarinsi più chjucchi sò lavati bè, avemu libbiratu di i pedicelli è purpiate per 15 minuti cù l'acqua furiosa. Allora aghjustassi u fruttu in acqua neia è fridda, è lasciate per un ghjornu, cambiassi perpendiammi l'acqua per una nova.

Poi tagliatu u pate mandarinu in dui metalli, fate mette in un pappagallo esmalte, fate l'arricinu, foglie d'un vetru d'acqua è a mità di a norma di zuccaru, postu a carica nantu à u top è a mette in un locu frescu per ottu ghjorni.

Pudete u cuntinuu cù cunfettu à u focu, aghjunghje un sciroppu di 150 millilitru di l'acqua è 250 grammi di zuccaru, fate u focu più bellu for vinti minuti è rinviu a falla durà ottu ghjorni.

Dopu, calentami à foglia, aghjunghje l'ova di l'acqua è u zuccaru remplutori, fate per trenta minuti o finu à a densità chì sia fatta, dispostu nantu à i fratuli sterili , rende i tappi è stabilisce per u storicu.