Iggy Azalia è a rivista "Remix" - una riserva di franc

Vittoria australiana di 25 anni Iggy Azalia accettò i proposti da a rivista "Remix" è hà starratu per u librettu di primavera. E i primi appressu anu digià annunziatu in Internet. À quellu chì a zitella mostra una bella figura in u furmatu di un sardinariu.

Iggy hà introdutu a novità di famiglii famosi

A rivista "Remix", chì hè ben cunnisciuta in u mondu di a moda, hà sceltu per queste una photo di Iggy Azalia in un corset niggeru da Dolce & Gabbana. È ùn hè micca casuale, perchè u cantante in a photo hè assai bè. Inoltre, un corset similari aparece in e pagine di a rivista, ma quì nantu à ellu nantu à Iggy quì sopra à una guardia russa, chì prumessa perfezziunità di a ropa intima.

I prudutti di HELEN CERRY eranu fotografiati in contru à u sfondate di una chjucca, solu u biancu. A zitella prisenta à i panties neri pubblichi cù un altu cù u bra.

A marca Balmain, ancu rapprisentata da Iggy, insistia chì a zitella piglia una photographia di topless. In questu modu, i leggings chì avianu parmettini a riserva di a risparmazione biatomaticu è senti subfundendu i bellini cadenti è a cintura di u cantante. In ogni casu, dopu, u travagliu cù Balmain ùn hè micca finita, è Iggy era dumandatu à mette nantu à una chaise nantu à i bianchi è bianchi chì avaristi u so castiu un pocu.

Disegnatore Kate Sylvester hà stituutu per filmiere lingerie nera è un vestitivu biancu nantu à strapelli finti. Era fattu di tela trasparenti, chì favurizava assai a figura di u mudellu, crea un modu di misteru.

A marca tradizionale Sasha Verruno per a sesión di foto di furnisce un vestitu biancu, chì appartene à u cantante perfettament.

Leghje ancu

A rivista "Remix" ùn hà micca editatu ritratti

Dopu à sparà u sparatoghja, i editori di a rivista hà cuminciatu à cunzidira un momentu assai delicatu: vale a pena travagliendu in ritratti in Photoshop? In ogni casu, dopu à l'incident displegettu cù a pubblicazione di "Shon", quandu u cantante era fatta prima senza i so sapienti, è ella criticò publicamente a rivista, abbandunavanu sta idea.