Star "Card House" Robin Wright chjamava una tarifa cù u cullega Kevin Spacey

A menudo, e donne chì sò travagli in a Dream Factory, anu bisognu di u dirittu à pagamentu nant'à ugualmente l'omi. U Sexismu? Accunciatu! Qualchissia preferisce silencià, per u timore di pèrdite u cuntrattu, qualchisselli rienu in bocca annantu à questu problema, quarchi à ghjudicà ancu ghjudice, o vanu per "cattivu delicatu". Eccu ciò chì l'anzianu moglie di Sean Penn, bellezza rubia Robin Wright hà fattu.

Literaturmente l'altru jornu, dettagli curiosità di l'opara di a Sra Wright nantu à a creazione di Netflix streaming service - u dramaticu politique "Casa di carta" divinni cunnisciutu. Ci hè chì a stella di "Santa Barbara" è "Forrest Gump", ammintazione letteralmenti l'autori di sta super-seria populari cun una manifestazioni publica, in casu ch'ella hè micca ricevutu un tariffu curatu cù a ricumpenza di Kevin Spacey!

Leghje ancu

U sposu hè u capu, è a donna hè u collu

Pensemu chì in a "Casa di Cardi" Robin ponu u rolu di a mòglia di u presidente di i Stati Uniti. Prima di rivincazione di i dritti di u pagamentu per annunzià, l'attrìzia analizò e statìstiche, è hà sappiutu chì u so carattere Claire Underwood ùn anu micca spicializatu più menu di l'eroi di Spacey - Frank Underwood. L'statìstichi sò una stubborn thing.

In fattu, l'heroina di l'attrìzia hè affissata in a film nantu à u sole cun u so maritu. Ma à u listessu tempu era pagatu un ordine di magnitude menu di Spacey. In u casu di u Wright risultatu, i so dumande stanu saldati senza litigazione. Ovveriamente, l'attrìgina hè veramente l'infurmazioni, chì ùn deve esse publicati.

Avemu veramente chì, in più di un rolu di guida, in questa robba serie Robin Wright ponu un rolu di u pruduttori è u dirittore.