Giorgiu è Amal Clooney si difendenu di un fan-schizophrique

George Clooney, preoccupa di a sicurezza di a so famiglia, riceve i carte cù i minaccii, ùn lascià e cose da ellu è si vultò à a pulizzia, è dopu à un tribunal chì pruibbiu un intruveru d'avvicinà l'actor è a so moglia Amal Clooney per cinque anni.

I Custodi di Gloria

Di sicuru, hè bonu per esse riccu è famoso, sèntenu da l'amatori cum'è talentu, gufu è intelligente chì site. In ogni casu, a gloria hè un puntu negativu, perchè micca sempre i fanni di l'astri sò adatti. Certi anu dete literalmente persighjanu i so idoli è questa mania puderà fine in tragedia.

Long Messages

Hè un stalker, fa pocu duvete fà affruntà u preferitu di e donne è u pruprietariu di parechji Oscars à u 55 anni George Clooney, chì issa, cun Amal d'38 anni, spende l'estiu in a so casa in Italia.

Un imminenti Inconnu mandò un paru di scrittoghji strambi in 189 pagine, in quali intimidavanu è ameciati cù rapprisagni.

L'attore è a so mòglia, chì hè un avvucatu famosu per a prutezzione di i diritti umani, l'11 di lugliu, appellu à a Corte Suprema di u Cunsumà cun una petizioni per a prutezzione di u maniacu.

I infurzati di a lege puderanu truvà facilmente a identità di u persecutore. Era di 55 anni, Mark Bibby. Un omu chì ùn era micca praticatu in a sala psikiatrica di u ospitalu, induve hè stata diagnusticata da u disordine bipolari è, presumibule, l'esquizofrenia.

Leghje ancu

Ordine di Court

In un mandatu protettivu emessu da u tribunale per cinque anni, hè dichjaratu chì Mark Bibby ùn pò micca avvicinà à a Clooney couple più vicinu à 91 metri (100 piardi) è pruteghja ogni interazzione cun elle. Se un omu obsesivo si spende a ban, elle face una fine di mila soldi in fine è un annu in prigiò.