Star freak show: a figliola d'Angelina Jolie è Brad Pitt vulete diventà un picciottu

No wonder di dì chì i riccu sò e so pecuri! Famiglia di famiglia Pitt-Jolie cuntinua a so amaze di ghjurnalisticu è i fanelli cun maravigghia nutizie.

Comu sapete, un paru d'attori crescenu sei zitelli. Shilo-Nouvelle hè a figliola maiò di Angelina è Brad. Appena, stu picciriddu tenete prublemi seriu, è duranu duranti parechji anni.

Leghje ancu

Dopu un ziteddu di tri anni, Shiloh dumanda à i genitori è à l'altri figlioli à indirizzà solu cù u nome "John". Hè nutate chì i cumpagni di casa furnenu u so caprice. À qualquìa puntu, Angelina cuminciò à vistia a ragazza in i vistimenti di u chjucu è u cut-cut.

U tempu passava, è i desideri stilichi di Shilo furmati in una dumanda specifica: una criatura di 9 anni chì volenu i genitori cambianu u so generu!

Influenza di i frati o fallimentu geneticu?

In i media, l'infurmazioni pare chì a stella pareja favure u desideriu di u so primu biologicu. I parechji sò digià vultatu à specialists per cunsiglii in questa materia.

Se tali operazione si trova in veru, allura Shilo-Nouvelle sarà u primu figliolu transgénero in a storia umana.

Dopu un puntu psicologicu di vista, u cumpurtamentu di una picciotta pò esse spiegatu da u modu di vita perchè chjusu chì a famiglia famiglia porta. A zitella ùn andà micca à a scola, è passa tutte e so tempu libare in cumunicazioni cù fratelli anziani. Hè pussibule chì questu hè per chì Shiloh hà imitatu i picciotti.

In ogni casu, i medichi seranu capace di fà un diagnosi più specificu solu dopu aduprà studii detallati.