Ughjettu di invita per a cena cù George Clooney ci hè custituita 350 000 dolares

A cursa per a presidenza in l'Amé- rica hè in u centru issa, è, sicuru, l'artisti si trattavanu di ogni modu pussibuli di sustegnu i candidati per quale ellu votaranu. A situazione sìmula avvinuta cù George Clooney annunziatu chì ellu riceve soldi per a campagna di elezzione di Hillary Clinton.

L'attuali hà sceltu un modu pocu cumu riprisentà i fondi

A sustinienziu Hillary, George offre à participà à a subestazione è guadagnò una invitu à cena cun ellu, a so moglia Amal è Hillary Clinton. In ogni casu, per u fattu chì questu avvenimentu serà urganizatu per a fine di rinfurzà a campagna di l'elezzioni di a Sra Clinton, a so visita serà pagata. U vostru bigliettu di invita serà costu 350 mila dusari per persone. In ogni casu, ùn sò micca tutti sorpresi da George Clooney chì stanu à Hilary. Per pudè cumprà un bigliettu d'invitu hà bisognu di vende u dirittu di cumprà. A questu endemazione, l'attore stella è Hillary mandonu missaghji à tutti i so supporturi è amichi per e-mail, chì dicenu chì a pudessa sarà dirigita solu entre l'utenti registrati. Per fà questu, tutti i ghjorni necessanu de pagà 10 iuli è dapoi a participazione. A sera serà fattu u 15 d'aprile in San Francisco in casa di l'affari Sherwin Pishevar.

Un altru, più modestu di banquet, se face u 16 di aprile in Los Angeles in u palazzu di l'attore. In questu, cum'è in a prima, a Sra Clinton è a coppia Clooney participeranu. U prezzu di una stata d'invitu per questu avvene hè 33,4 mila dusari per persone.

Leghje ancu

Clooney hà sceglie u so candidatu è ùn ùn amparassi micca questu

Giorgiu hè statu determinatu quellu chì votarà in u 2016. In i so discursi, susteneia dinò a Hillary Clinton. "Sì avete sente i discorsi di i candidati" più forti ", avete da esciverde chì l'America hè u paese chì odia à i mexicani è i musulmani è crede chì ci hè quarchi cosa bona di cummessu di crimini di guerri. Ma ora a verità hè chì l'America deve esse sognu no solamente voci di "vuci", ma ancu altri candidati, per esempiu, Hillary Clinton ", dice George Clooney.