Magazines principali riffitenu di travaglià cù u fotografu Terry Richardson per via di u so fastidiu sessuale

Dopu à l'infurmazioni nantu à u cuntrazzinu contru à parechji attri famosi di u pruduttori Harvey Weinstein appressu à a stampa, Hollywood ùn manca di esse l'aghjustimenti d'assalti sessuale di altri oghji ugwalment famosi. Uni pochi ghjorni fà, ognunu di discutiri i cumandimenti prisentatu da Roman Polanski è James Tobacco, è oghje u nome di un altru famusu - Terry Richardson, un famusu fotografu di novu Yorke.

Terry Richardson

James Woolhouse hàbbi publicatu magazines di travaglià cù Richardson

Aieri, una littra apareva in i medii scritte da James Woolhaus, vicepresidentu di l'editoriale Condé Nast, in chì insistia chì tutte e publicazioni pertendu di a cumpagnia taccionanu a so cooperazione cù Richardson di 52 anni di età. Eccu i linii chì cuntenenu a lettera:

"Contra u sfondate di discussione di variate affabetu sessuale di l'omu influente, sò obligatu di dì chì ùn avè micca cooperate cun un fotografu chjamatu Terry Richardson. Malgradu u fattu chì ùn aghju micca fàlla di u so travagliu, a più cooperazione cù quellu chì pò influenzallu in a reputazione di e nostre magazini. Una grande dumanda per portà à tutti i specialisti chì travagliammu cù Richardson, chì micca micca altri ritratti di questu autori chì vinaranu nantu à e pagine di e magazines. Inoltre, tutte e ritratti pigliati da Terry, ma ùn sò micca publicati, sò suggetti à a distruzzioni. I esperimu assai chì u mo ordine serà esercitu è ​​ùn ci saranu micca malindeveddi trà l'impiegati di a nostra sucità cù Richardson.

Cumu saria u Condé Nast, chì publicheghja u prublema di a violazione di u cuntrattu cù Terry Richardson, hè ancu ignurata, ma quandu l'òrdine hè vinutu da u vicepresidentu di a cumpagnia di a terminazione di a cooperazione, a quistione di l'annullamentu di publicazioni di ritratti Richardson hà digià esaminatu. In quantu à u fotografu stessu, finu à quandu ùn sò state infurmatu nisun risultatu nantu à questa mena in a stampa.

Lady Gaga è Terry Richardson sò travagli in una riserva di foto
Leghje ancu

I mudelli accusonu Terre di i fastidiu

Dopu à u Hollywood, e donne facìanu parlà publicamente di l'intimità sessuale di i richi è di l'omu putulente, i parechji organisazioni refusenu di cooperà cun elli. U fattu chì Richardson ùn era micca indiferente à i mudeli è assai attrìcculi cù quale hà travagliatu, era cunnisciutu per un bellu pezzu. I so sesioni di foto si chjaru cunsunanti sessuali eccessivi, franchezza è, spessu, posa, ricorda di i piacè amoru.

Bar Rafaeli in u parcorsu Richardson
Terry è Lindsay Lohan
Terry è Miley Cyrus