Zhupa-Nikshichka


Modern Montenegro hà in i so cunfini un grande nume di monasteri è tempi di diversi denominazioni. Ortodoxia hè a religione statale di Montenegro. Ci sò parechici iglesi cristiani Ortodoxas è più di 50 monasteri in u paese, some of which are chronicled da l'antichità. Parlate di una di elli - Zhupa-Nikshichka.

Famiglia di u monasteru

Zhupa-Nikshichka hè u cunventu di u Apostolu Luke, situatu à u bientu di u fiume di u Gracanica, à u so pede di a variità Vodochka Vrch. Territoriamenti hè 12 km da a cità di Niksic in Montenegro.

A data di a fundazione di u monasteru data di u Mediu Evu, cum'è ùn esiste più infurmazione precisa. Sicondu legends locais, urigginari u monasteru hè stallatu à u latu oppostu di u fiumu, ma hè stata distrutta per una roccia da a Gradac. U monasteru restauratu ùn era ancu lastu.

Sutta a guidenza di un architettu lucale chì si chjamava Yovitsa in u principiu di u seculu XVII, i mischeri di a cunfrontazione di tutte l'edifizii, i trasladavanu à e pedi è ricustruierru a chjesa cù i celi induve l'avemu vistu oghje.

Durante u regnu di l'Imperu Ottumanu, u monasteru hà subitu guasi: Zhupa-Nikshichka era u locu induve i ribelli s'accontruvanu contru l'oppressione turca. U monasteru burned repeatedly, l'ultima volta in u focu era persa a Chronica Chupa.

Zhupa-Nikshichka hà ghjucatu un rolu especialu in a lotta di liberazione di i pòpuli Montenegrini. U monasteru appartene à a Chiesa Ortodoxa Serbea, a diocesi Budimlyansk-Nikshich. U nomu di u monasteru era u Manastir Župa. Dopu à a Sicunna Guerra Munniali, u monasteru era vittutu, è solu in 1997 rinava una donna volte.

Chì ghjè interessante di u monasteru?

Mussulini, in più di l'obedenzi umani monaciali sò ancu impegni in a cusgitura è di tela, pittura di icona è e traduzioni di u russu in creazioni svinia di i Santi Fathers. Sisterhood di u monasteru hà 20 nuova è 10 principianti. À u monasteru hà chjamatu un coru di ghjesse chjamatu St Luke the Apostle.

Duranti a custruzzione di u novu basili di l'església, l'imaghjini di l'Assunta Chiesa di u Monestru di Morac fù presu, possibbilmente di l'vechju Tempiu Zhupsky. In a chjesa ci hè una nave cù una cupola è un transept transversu peculiar. Una inscription in a lingua serba hè immortalizata sopra l'ingressu à a custruzzione. À u partitu uccidintali, a facciata hè decorata cù una finestra petali-roseta.

I piatti di pietra di u pianu sò fatta cù un pappulus decoratore, chì indetta un similàdu à a chjesa in Morac. L'iconografu di robbi cù u crystal of the chandelier sò i decoru principali di a decorazione interiore. In a parti di u coru di left hè un arcu cù una parte di u pede di San Luca l'Apòstulu. Quì parechji peregrins sò vinduti da parechji paesi cù dumande è preghje.

Nordu di a custruzzione di u Monasteru di Zhupa-Nikshicha hè un cimiteru induve u martyr Gabriel (Dabić) hè intarratu. Parechji famusi residenti di u Župy Nikshechskaya sò inturnigati ancu quì: sò monumenti, pelevi per a libertà di u paese, architetti. Circundenti hè un campanile di concreta. À u sud di a ghjesgia hè una primavera fresca. In u monasteru u patiu in a so parti sud-occidentale hè un edifici di città.

Cumu si avvicinassi u monasteru?

Geographically, u monasteru Zhupa-Nikshichka hè statu custruitu vicinu à u paese di Livoverichi. Parishioners, peregrini è turisti sò ghjunti à u monasteru da a cità di Niksic . Hè cunvirsu per fà questu in taxi, un autobus di passaghju o un caru pagatu in i coordenadas: longitude 19.0714 latitudine 42.7437.

Schedule of services: serviziu di a ghjurnata è a sera di ghjurnata - à 5:00 è 17:00 rispettivamente, in i festivi, liturgii sò realizati à 9:00.

Ecciti turistiche nantu à u territoriu di u monasteru ùn sò micca guidati, i pittori sò permessi di visità u serviziu, è si stassi per u monasteru.