U Monastru di Ayia Napa


Ayia Napa hè una cità di petra cità chì si trova in a parti orientali di Cipru. Avà, a cità hà cessatu u locu per u reste famigliali è hè più famoso per i so partiti, in ogni casu ci sò assai posti culturali è spirituali chì sò obbligatori per vede, unu d'elli hè u monasteru di Ayia Napa.

Legends of the monastery

A storia di unu di i monasteri più belli in Cipru data di u 14 ° seculu. Hè in quellu tempu, sicondu una di e leggende, chì l'icona di u Most-Sacra Scrittura hè statu truvata. A legenda ci conta chì in u boscu di u cacciatore attrae l'ebbi persistente di u so ghjacaru. A decisione di truvallu, u cacciatore seguitavanu u cane è si n'adduna una lumicità luminosa chì venenu da una piccula caverna, sbrenzannu à quale ellu truvò un icona. Hè più probatu, l'icona hè statu chjucatu quì in 7-8 seculi, quandu era statu un pericu persecuzione di i cristiani è i so santu eranu distrutti. Prestu una caverna hè stata custruita nantu à u situ di a caverna, chì era allargata à u monasteru. U monasteru hà ricevutu u nome da l'icona - Ayia Napa significa "bosque santu".

Sicondu una altra legenda, u monasteru era furmatu da una famiglia ricca di una zitella, chì i genitori permettenu micca maritare cun un ghjovanu pocu cunnisciutu. Dopu chjappà, a zitella ritirò à a chjesa, induve hà campatu finu à a fine di i so tempi. I Paiselli à a so spesa custruìanu novi appartamenti, funtani è un arbor, in chì a zitella hè legata à esse enterrata. Sia chì a zitella hè in veru sipulita o ùn hè per certu unknown, invece chì sta bella legenda hà un postu per esse. In u bientu oppostu di u monasteru Ayia Napa, vicinu à a stagione, sicondu a legenda, u fundatore di u monasteru hà postu un arbre - stu sciaràbulu sicilianu è oghje à ognunu chì vulete visità stu sacri.

Da a storia di u monasteru

U monasteru hè interessanti perchè duranti a so esistenza generale ùn hà micca sottupostu a distruzzione è a riurganizazione è issa turistà ponu ammirazione in a so forma pristina.

U monasteru di Ayia Napa per u so tempu era o male o femminile, è in u XVI secolo diventò Ortodevolu da u Catòlicu. U monasteru hè statu lastu nantu à u XVIII sèculu, perchè per i ragii ch'elli anu micca ragiuni chì i monjos vanu. Sicondu una versione, era per via di a culminazione brudda di u locu da e famiglia greca chì fughjenu i so cità da a pesta.

À mezu à u XXu seculu, u monasteru hè stata restaurada, u quale u monasteru hè questu un locu per aduprà riunioni per rapprisentanti di e diverse cresia. In seguita dopu a ristaurazione, u monasteru hà ancu acquistatu u status di un museu apertu à i visitori. Inoltre, pocu tempu ci sò festettivi, è nantu à l'iniziativa di l'arcivescu, u monasteru hà l'estatutu di u Centru Mundiali per i Conferenze cristiani è u Centre di l'Academia Culturale di San Epifania.

U vicinanzi di u monasteru

Micca da u monasteru di Ayia Napa, à u punenti, ci hè una muntagna. Sicondu a tradizione, a Vèrgine una volta insistitu. À questu locu fù custruitu una petite capella, furnished with icons with images of Christ, Virgin and other saints, induve qualcunu pò sturà tempu in preghiera.

Monastru oghje

In i 90's di u XX sèculu una nova chiesa cresce in vicinanza di u monasteru, chjamatu dopu à a mamma di Diu di a Vèrgine Maria. I credii è e parenti ordinali vanu quì per pricà per a continuazione di a famiglia, perchè, secondu a legenda, a cinta circundendu a furtuna miracula hà bisogna risolviri di prublemi di senza umanu è i brami sinceri seranu cumposti.

Cumu ghjunghje?

Per accustà à u monasteru, hè megliu caminari o in caru nantu à i coordenadas. Sperate prestu, chì pò esse difficultà incù u parking, cum'è in un monasteru ùn hè micca provista.