Ciò chì dì in una entrevista?

A preparazione per a riunione cù u prugettu di futuru hè un cumplessu di i manifestazioni. Avete bisognu di ciò chì duvete bisognu à dì à l'intervista è chì megliu per guardà silenziu, sceglie l'uruguaienti apparenza di vestiti è ùn ne scurdate micca di risultati in a cumunicazione cù u patronu. Per fà questu discipline, avete bisognu di sapè assai sotutti.

Allura, assumete chì avete accunsentutu cù u patronu di u locu è u tempu di a riunione è avà avete bisognu di piglià una grande rispunsabilità per preparà l'intervista:

1. Prima preparate i documenti necessarii (currículum, diploma d'educazione, passaportu, etc.).

2. Aghjunghjite l'infurmazione nantu à a sucità chì invitò à l'entrevista (a direzione di l'attività, a storia di l'impresa, i rializazioni).

3. Preclicà u tempu di u viaghju, chì devenu esse passatu in a strada, a via per l'entrevista.

4. Pensate à e risposti à e quistione chì hà necessariu per u sonu durante a conversazione cù u patronu:

5. Preparate questi chì vo vulete dumandà.

6. Pensanu bè in a ropa, ùn hè micca in vain "Sò mette nantu à a robba ...". U vostru scopu hè di ottene una prima impressione favorevule. U vestitu averebbe currisponde à a postu chì vo vulete applicà. Ma ùn scurdate micca chì e ropa neve, ungii, capiddi neve, sapori puliti fannu l'impresu boni.

È ora hè u tempu per una entrevista, chì pò cambià a vostra vita per u migliore. Pigliate ciò chì hè necessariu di dicitu à l'entrevista, per ùn fallu fà per fà in u fangu.

Quante hè spegatu di parlà in una entrevista?

  1. Intruducendu l'ufficiu, ùn abbiate di fà salottu, dumandate à rinsignà u vostru employer chì avete vindutu. Sì dicenu à daveru, fate d'affirmazioni negattivi, sia pacienza, ùn perde u sensu di ripartizioni.
  2. Venite à l'ufficiu, ùn ti scurdate di scambià u telefuninu. Dicente salute, hà indirizzatu u vostru nome è u patronimu à quale avete da parlà.
  3. Escutar intudumente à e quistione, mentre guardà u face di l'impiegu. Emplete rispose quandu avete capitu ciò chì avete dumandatu. Se ùn avete micca sbucciu capisce a quistione, disculuzza, dumandalu di ripetiri novu.
  4. Quandu risponde una domanda, pruvate di parlà micca più di 2-3 minuti. Ùn vi scurdate micca quella "sulla", "no" è una voce silenciosa pò creà l'impressione d'insicurity, incapacità di spiegà a vostra opinion.
  5. In casu ch'elle sò dumandatu à parlà di sè, pensate à ciò chì pudete dì, è chì ùn hè micca, in l'entrevista. Dicimondinu di u vostru travagliu di travagliu, educazione. Ùn serà micca superfluitu à riportà à e so cumpetenze prufessiunale è e qualità.
  6. Se interessate in a creazione di carriera, deverà dinù sta dumanda corre manera. Hè pertinente per amparà da l'interlocutore, sidènduci ancu s'ellu ci hè opportunità per un esercitu prufessiunale in un futur distante, è ùn ne scurdate di dumandà ciò chì hè necessariu per questu quì (i corsi di ammaistramentu di l'habilità prufessionale, l'educazione supplementaria).
  7. In più di dì à a virità à l'intervista, u vostru sonu aperta, un pocu spiritu discretu è bonu serà ridùtu.
  8. Dìtemi addiu, aghju sceltu per l'uppurtunità di passà questa intervista.

Chì ùn pò esse dichjaratu à l'entrevista, o i sbagli principali di u so dumandatu:

  1. Ignoranza di l'infurmazione nantu à a cumpagnia. L'entrevista ùn hè micca u tempu per i vostri dumanzii da un patronu cum'è "Quale chì a vostra cumpagnia fa?".
  2. Ignoranza di i so forziassivi è debbitori. Ùn avete micca i risposte "per dumandà u megliu da i me amichi" o "ùn aghju micca ellu stessu". U patronu ùn hè micca dumandà à e vostre circundante. Avete avè a valutate sè stessu è ellu stessu. Nuddu postu tuttu, fora di voi, ùn cunnosci micca u megliu.
  3. Verbosity. Rispondi a question in 15 minuti, cù questu difiertanti di u tema principale - questu, definitamente, rindiarà u vostru interlocutore. Speak shortly, ma pensativamente. Rispondi in esencia è cù esempi. Ùn si prevenu di u vostru amici cun l'amica cù personalizzazione altissima.
  4. Arruganza è soprata. Ùn hè ghjallinaghju per cunzidiremte l'accettate per a pusizione, à circà à i vostri dumande. In u mumentu, tu si selezziunate micca per voi, ma tù.
  5. Critica. Ùn criticate l 'anziani capi. Ancu s'ellu hè riguardu à voi

E avemu toccu in un attrachju matrimoniu assuciatu à l'intervista. Se resultò chì dopu una cunversione cù u patronu, avete dittu à l'entrevista chì urdinava à chjamà, hè megliu per truvà alternate per u postu desitvatu. Ùn aghjustate à "invintà dopu" da u patronu. In a maiò parte di i casi, sta frasa hè solu un refiutu educatu.

Ùn pèrdite a so fiducia è ricurdate chì, à causa di perseveranza è di cunniscenze, pudete alcunisce assai.