Cumu riaccindicà a galdi à u travagliu?

Ogni noi hà avutu a scuntrà à a vita cù u cumportamentu uncivilizzatu. In ocasioni l'avemu osservatu da parte, è quarchi facemu di rudeness in rilazioni à noi. Questu ùn hè micca assai piacevule è vulemu fuglià relazioni in u rispettu mutuale, perchè avemu stava in una sucità civilizzata. Ma, anchi questu, ci sò assai uni pochi di pirsuni chì si sò famiti, senza mutivu per spiegà a so agressione è spoor l'umore d'algùn. Ideale, se pudete suluzione cù parlà cum'è personalità, ma ùn ci hè micca sempri una tale opportunità. Per esempiu, siddu l'imprudenza si manifisteghja à u travagliu, bisognu di capiscenu per cumu fà rispunse.

Comu a reacintarii a finezza di i culleghi?

Pò esse capaci di cumbattà l'agressione in u vostru indirizzu, hè necessariu, prima di tuttu, per incrementà l'autoestima è aghjunghje autoconfia. Una persunità forte chì ùn perderà micca autore cuntrollu in una situazione tali hè assai difficiuta di scelta. Dopu tuttu, u cummentu principali di un bumbardu hè di esce da a pazità di l'mente. Se ellu vede chì i so parolle ùn avete micca effetti nant'à u vostru, perderà u cuntrollu di a situazione è da esse sanu abbastante sèttanu per disuugnà cun una accusazione in un imprevisu o una frase.

Cume à rispundimu à a rudezza di u capu?

Hè difficiuli di risposte à rudeness da parte di i superiore, perchè ogni risposta hè spumante di cunsiquenzi. Sì si hè megliu, allura hè valutu à sente in silenziu, senza piglià tuttu à u core, è andendu in una discussione constructiva. Se u cumpurtamentu cuntenutu spontaniu è da u scarrà, unu deve moltu currettamente à u capu di a ragiuni di tali attitudine.

Comu a reurienti à l'imprudenza à u travagliu di un subordinatu?

Cumu ancu chì quessu entre i subalterni pò esse una persona maleducata chì francamente volte à fronte di u cullettivu tutale. Tali actitudu à voi stessu in nisun casu ùn pò esse micca permessu di esse adupratu u so cursu, altri faria purtari à u fattu chì l'altri subalterni cessaranu cuncurdatu. Ùn avete bisognu à risponde u listessu, perchè vi mostrarà a vostra incompetenza. Avete truvatu e so difetti in u travagliu è, chjama à a so òspite, apuntate à elli, anu nutatu chì prestu, pò esse una reduczione, sottu quellu chì sarà prima.