Prefissi "Dandy"

Parechji di noi avemu cunnisciutu per un pezzu tantu chì una consola di ghjocu "Dandy" hè a compra chì hà sempre avutu una festa per ogni zitellu. Ancu i anni di cinque anni sapi cumu cunnetta u Dandy à u televessu . Hè abbastanza per plug one of the connectors in u socket correspondente, è cunghjuntanu u prefixu stessu à a reta.

"Dandy" hè un clone di hardware non oficial di a consola Nintendo. "Dandy" hè di u Taiwan, ma u hardware è u formattu di u cartuccia sò basati in tecnulugia japonesa. A causa di u fattu chì Nintendo in i paesi di u CIS ùn anu mai statu ufficialmenti vendutu prima, i cunsulari di "Dandy" diventanu assai. E voi oghje vi vede prefixi nantu à e vostre dispunìbbili, nantu à quale stu nome hè scrittu, ma ùn anu micca nunda à l'uriginali, postu chì u 1996, a cumpagnia di Steepler, chì ci produciu, hè cessatu d'esse.

Modelli di cunsola

A cunsola di ghjocu "Dandy" in u passatu alliberatu in sei versione. Dendy Classic anu avutu risultati d'alta freccia è freccia di frebba, dui gamepads chì anu attaccati à a cunsola in i bandei. U casu di questu prefix avia una forma redondeada. U mudellu Dendy Classic II da u so predecessor era carattarizatu da a presenza di turbo-chjavi nantu à e gamepads, a so solu di culore, è ancu una forma più inturnuata di u casu. In 1993, un novu mudellu di a console - Dendy Junior. U so design era littaralmentu "licked" da a consola Nintendo originale. Tutti i ghjetti di cunnessione cunduciutu à u panel frontalu, è unu d'elli puderia sia rimbursatu cù un pistola livanti. Ùn era micca parte di u pacchettu, ma vinni vindutu per separà.

Un annu dopu appariscia una seconda modificazione - Dendy Junior II. A principal diferenza era chì a ghjustizia ùn era micca distacutable, cum'è a consola Nintendo originale. À u listessu tempu nantu à unu di elli, i sviluppori eliminavani i buttuni di inizzii è selezziunate. A microfine in questa mudellu ùn era micca, ma in e duie gamepads eranu turbofons. Similei in termini di e caratteristiche tecniche è u disignu era u mudellu Dendy Junior IIP, ma era digià vendutu cun un canna lustru in u kit. E in a mudificazione di Dendy Junior IVP, chì hè stata liberata in u 1995, u culore di u casu cambiatò. Avà ùn era micca biancu o grisu, cum'è i predecessori predecessori, ma hè nìvuru. Inoltre, cum'è un materiale per a fabricazione di l'adattere RF, i sviluppori ùn anu micca usatu un metale, ma un plasticu solidu. In 1994, un tentativu hè stata fatta à portà u mudellu Dendy Pro à u mercatu, ma ùn hè micca successu.

Principi caratteristiche tecnichi

A maiò parte di e tecniche tecniche di u cunsigliu di ghjocu "Dandy" coincide cù e caratteristiche di Nintendo, ma ci sò parechje altre. Hè relatu à a custruzzione di u casu è a so esercitu. Quandu crea u gadget, i sviluppatori centri di a cumpatibilità cù i ghjoculi per a regione NTSC. Tuttavia, u travagliu di u video driver hè basatu nantu à a freccia utilizata da a versione PAL di NES. A cumpatibilità di u software era osservata in tutti i mudelli, è i diferenziati eranu in chipsets è u so esercitu. A menudo, i consolati "Dandy" sò stati equipati di processatori cintrali è PPU chì erani liberati da UMC.

Cartridges for consoles

Comu chjaru esse cose, "Dandy" hè una versione micca licenza di Nintendo, cusì tutti i ghjoculi sviluppati per u box set-top primariu puderia ancu esse usatu per u clone hardware. U prublema era chì i megliie di ghjochi per a "Dandy" cunsola in i paesi CIS ùn sò micca solu venduti, perchè avete avutu acquistà cartridges cù copie pirate. Ma ancu quì ci sò stati vantaghji, perchè sti cartiglii scontri tali ghjoculi, l'esistenza, di chì i creati di a consola originale ùn sutene micca.

I cartucci più famose sò quelli chì cuntene 100 o ancu 9999 ghjocu in unu. Per via di a ghjustìzia si nuta chì tutti questi ghjucati sò u stessu è diferenti in u culore di i vistimenti di i caratteri o l'accumpagnamentu musicale.