U fiumu Drina


Drina, un rivi renommé per poeti è artisti hè unu di i più grandi fiumi in i Balcani. A so longa hè 346 km, a maiò parte di quelli sò a fruntiera naturali trà Bosnie-Herzégovine è Serbia. Drina rutti capimezzanu trà i gorges longu è prufonda, in assai posti i so banca formenu paisaghji fantastichi assai.

I caratteristiche di flora e fauna aquaticità è riflessu di l'arbureti l'acqua una tinga verde caracteristica. I cità più grande di Drina sò Foca , Visegrad, Gorazde è Zvornik.

Drina hè un fiume di l'imperi

U principiu di Drina hè u locu di a cunfluenza di dui fiumari Tara è Piva, vicinu à a citadella di Hum, in u Bosnia meridionale. Da quì, scorri da a fruntiera serba u bosneva à u fiumu Sava, chì scorri à a cità di Bosanska-Rachi. Per parechji seculi, Drina personificava a fruntiera trà l'imperi Romani orientali è orientali orientali, è più tardi trà i mondi cattolici è ortodoxi. U jornu Ottumanu ghjunsi u so impronta nantu à a vita di a regione, stabilendu tradizzioni islàmica è i piedi per i cunflitti futuri. E sposti di Drina vedenu assai battali. Duranti a Prima Guerra Mondiale, parechji battaghji migliu trà l'armate austriacu è u guvernu, è affronti simili in u 20u seculu erani abbastanza. A diversità di e culturi, i costi è a riligione determina a vita è u stilu di vita di a populazione nantu à e banche di Drina.

A voir à Drina?

Quelli chì ùn cunnosci micca ciò chì u fiumu Drina hè cunnisciutu per, Bosnia e Herzegovina vi ricevi à vedà unu di i più famosi famosi in u paese - u ponte Vistegrad , 180 metri longu, un importante monumentu di l'ingignientu turcu medievale. In Visegrad, pudete assicurà un ghjiru à u fiume, visita Andrichgrad, una copia in miniatura di a cità prisenti, custruita per a filmazione di a film. Stu locu hè chjamatu in unurità di u scrittore iugoslavu Ivo Andrich, chì hà fattu u famusu famusu per u so novu "Ponte per Drina" è ricevutu per ellu u Premiu Nobel. Upper Drina sò interessanti à i fannii di u turismu attivu, a pesca, u piragiu è u rafting. U puntu di partenza per i fannii di l'acqua hè Foça. In Drina hè u sicondu canyonzu più prufonda in l'Europa, nantu à i banche di quale cultivà i densi foresti coniferiali cù l'arburi affidati. In u passatu, u fiumu era cunnisciutu da i so rifletti è rinfresconi, ma dopu chì era custruitu di qualchi presidi è stazioni idraulichi, Drina calmedia è suvietamente cuntene e so acqui di u Sava. Unu di i grandi laghi artificiali hè Peruchac, à nord di Visegrad.

Cumu ghjunghje?

U vicinu à u fiume Drina hè una grande cità in u ovest di u paese - Tuzla . Arrivatu à l'aeroportu di Tuzla, u viaghju pò esse continuatu da l'autobús, a via à Fochu o Visegrad ùn piglià micca più di duie ore. U Peruchac si trova situatu circa 50 km da Visegrad, in u so ribu, sò settimamenti Settimanzac è Radoshevichi. À e costi di u lavu di u lavu è di i centri di ricreativi sò furnuti.