Puente di Visegrad


Turisti chì venenu à Bosnie , ùn ignate u ponte di Visegrad. Cumpagnatu durante u regnu turcu nantu à i Balcani, hè un monumentu di l'arte di l'ingenieria di questa era. Comu a nubiltà monumentale è i proporzioni eleganti.

Storia di u Ponte di u Visegrad

U ponte, chì a longa durata hè 180 metri, hè stata di 11 spans. Sicondu a storia, fù custruitu in 1577 da l'ordine di Mehmed Pasha Sokollu. Hè perchè u dinu duoppu dâ struttura - u ponte di Visegrad o u ponte Mehmed Pasha. Fichi o verità, ma hè cumu generale chì u disignu di a struttura pertenece à Sinan stessu, unu di i più famusi architetti di l'Imperu Ottumanu.

Un pianu turista hè ghjuntu annantu à un picculu cità di Visegrad, per vede stu miraculu medievale prima. A cità hè situata à u bientu di u fiumu Drina , traversu chì u ponte di Visegrad hè statu tiratu. Bosnie-Herzégovine, Serbbe - dui paesi, trà e quali a fruntiera scorri, quasi cummunava cù a linea di fiumu.

A popularità di u ponte sviluppava ancu più dopu chì u scrittore iugoslavu Ivo Andrich l'hà qualificatu in u titulu di a so novella.

U monumentu monumentu, chì issa decora a cità, hà sempre per survie i tempi difficiuli. L'azzioni destrutiva di l'anni di a guerra l'hà influente ancu. In a prima guerra mundiali, distrughjini distrughje, è in a Siconda - cinque più. Furtunatamenti per i turisti moderni, una struttura magnífica di pensamentu esteticu è di l'ingenierìa hè stata restaurada.

Chì hè u ponte di Visegrad interessante per i turisti?

Per esse strategicu impurtante per l'Imperu ottumanu, à u presente oghje u ponte di Visegrad hè un postu excelente per passeti romantichi. Hè crescente cumminata cù u paisaghju di u circondu è l'acqua crystal clear. Si prisenta in u so ponte, l'edifici di a cità pari più in u celu.

Stòrici, amatori di tutti l'antichi, a gente hà educatu apprizzà l'apertura panoramica da u ponte à a cità è u fiumu. Nant'à una banca ùn ci hè una poca chjesa d'observazione. Hè cun ella chì pudete amparà u paisaghju incantevule.

U bughjone, u pughjale anticu, i turisti chì venenu à Bosnie-Herzégovine per a prima volta, rimette à quelli chì l'anu vistu. U ponte hè circundatu di e muntagnoli verdi è di l'acqua turcu - una comminatura inesquabile.

La Legenda di u Ponte di Visigrad

U ponte di Visegrad hè unu di i siti di patrimuniale di a UNESCO. L'estruta misteriosa ùn deve micca solu una storia di 450 anni di l'esistenza, ma ancu leghje. Unu di elli dice chì a custruzzione era opposta da una sirena. À a notte hà distrutta tuttu ciò chì era erettu in u ghjornu. E avutu cunsigli, u forasteru di u ponte, per truvà dui gimelli nascini, chì deve esse muratu in u pilastru mediu. Solu quandu a doncina di fiume ùn pò micca interferisce cù l'opara di custruzione.

Dopu una longa ricerca, i sposi sò stati truvati in un paese remoto. U Viziru li purtava da a forza da a so mamma, chì ùn era micca incapaci à parte cù i so figlioli è era furzata à camminà à Visegrad.

Infantes immured in supporti. Ma u constructore, pigliatu di pietà nantu à a so mamma, l'aghjunghjia forti in i pulacchi per pudè alimentà i zitelli cun u latti. Cumu si a cunferma di a legenda, in u stessu tempu di l'annu, i peccati biancu flussu da i buchi è aghjunghjenu una marca indeliblii.

Cumu si accadarà à u ponte di Visegrad?

Quelli chì vanu di verificà l'autenticità di e leggings antichi o vede a bellezza di l'edifici medievali pò pruvene da Belgrado par bus da l'estazione d'autobus. Per passà a fruntiera cun Bosnie-Herzégovine necessite solu un passaportu (per i citadini di Russia). À esse digià in Visegrad, u ponte hè chjaramente visibile da a strada di Gavrila Princip è a costa di a penisula. Da u novu museu Andritchrad pudete fà marchjà. È ancu i turisti ponu utilizà trasportu pùblicu di a cità.