Chì color hè un beige?

U culore di u beige (da u beige italià) hè unu di i più amplamente utilizati in parechji elementi di a vita di ughjettu, è ancu in varii sucietà di u vestitariu di l'omu mudernu. U femicili usanu u make up di sfumaturi beige in a cumpagnia di ghjurnata di cunsumu per vede più naturali è naturali, a manicura di culore beige hà assai cunsirvatore è micca difanti, chì hè assai impurtante per una donna di mudernità moderna. U beige cum'è un colore di capelli hè una priorità per parechje donne, chì volenu dà l'imaghjini qualche cume di calore.

Cundizioni per a combinazione diretta di u culore beige

Allora, a cumminazzioni di u culore beige cun altri sfumaturi - a cumpagnia hè simplificosa, perchè pò esse u culore primario è l'ombra chì si separa o cumplementa delicatamenti un altru culore di brillatu o pastu senza intrata in dissonance è senza disturbà l'armunia generale.

Funzione Combinenti:

A nuzione chì u beige hè aburrizzione ùn hè interessante, ùn si pò micca bè ghjente bellu fiatica è creativa, ovviamente incorrecte. In fattu, a paleta di beige è parechje parechje solu bisogni è solu suluzione per ognunu, sequestru hè un colegiale, un artista, una donna d'affari, una donna di casa o una donna alegre di età di ritirata.

Varianti di tonalità beige

  1. Marmaru beige o ivori . Questa sfenu hè assai lignu, trasparenti è gentile. In u maquillaje hè usatu cum'è una basa tonale per a pilute assai lustru, in a robba hè perfettu nantu à prudutti di chiffon è di sita. Ùn hè adattatu per manicuranza, perchè sughjittàte ancu i difetti minuri di a tacca è di a pelle. Ùn cunsigliu micca cunsigliatu com'è un utopie di vestibule per e donne cù a pilute trasparente assai luminosu è cù i prublemi di l'aspettu di i riti vascular è vicinu à a superficia di a pelle di i vini. U culore accentà u tonu sfavillate di a pelle è ogni errore in a so texture.
  2. Naturali beige . L'ombra, vicinu à u culore di a pelle magica hè un pezzu scuru più cà l'"ivori", hè più satu, ma senza rosy. Puderemu spessu cuncreti questa natura beige com'è u culore di ghjuvintula o di underwear. Ùn si ponu esistiri contru à a pelle beige beige, chì creanu l'impressione di a massima natura. L'ombra, u polu di quellu umanu sò adattati per ghjornu di mare.
  3. Beige nude . L'ùmmira nativa hè più fresca di vita naturale, ma in l'armata di vestibule hè più cumuni ca "ivori". Avemu avutu per avè percepitu questa ombre, cum'è corporiali, ma apprassimu à u gris-biancu, è micca à rosu. Spécialment popular hè l'ùmmira di nudi di i pruduttori di calzature, perchè ogni fashionista sònni di barche vernici maravigliate di stu culore.
  4. Soft beige - u culore hè digià più saturatu, ci hè una sfarenza di u terracotta cù parche rosso artabelli, mentri u culore cusì stà bellu più naturali. E vistiti di tùnchi lùi, vestiti chiffon, capelli lìbuli, tutte e cume eccezziunale in questu colore lucale.
  5. Beige bronze . Da u nome, pudemu capisci chì sta sombra hè più scura, vicinu à u culore di u bronzu, a tannica tannicata. Cù u maquillaje di questu colore duvete esse attentu, perchè e cose cun pilume bulu, cù l'ombri di l'ùmmira, ponu visu l'ochji in ghjornu, è a parata vi ferà malata. Comu forma tonale, l'ombra hè adattata per bessiempi tannicuti, ma a pelle bianca saria cum'è una mascara. U calzate di stu culore sarà perfetta in armunia cù l'oru, u chocolate o l'ombra di a melata di a robba.

Se ùn avete micca decisu ancu quellu di i sfumaturi di u culore di culore cunvene, ùn vi temutu di spirimintari, perchè definitivu puderà cullà ciò chì necessite.