Cumu sguassà u sensu di famu?

Quandu una persona decide di cumincia à manghjà adatta, ùn solu micca limitanu l'u cunsumu di "nutiziosa" di l'alimenta, ma ancu reduciu a quantità di e so porzioni in modu per ottene a perdita di pesu. In prima, tali azzioni porta à un sensu di famu. Questu hè chì i parcorsi più chjuchi di l'alimenta esercanu sutta pressioni in i mura di u ventu distendido. A causa di questu, l'irritazione di i termichi nervi in ​​u stomacu, risponde à l'estiatura (baroreceptori), hè insuffosente, è u signalu à u centru di fami nantu à a saturazione ùn sia micca. Basatu nantu à questu, puderete amparà cumu per satisfacer a sensazione di famu.


L'usu di "bulk" prudutti

Forsi u modu più cumuni - l'usura di l'acqua. Per un pezzu chjucu u stomacu, stendi i so pareti, provoca irritazione di i barorecevolti è un signalu hè mandatu à u core chì u stomacu hè chinu. In ogni modu, stu scherzu ùn faci micca travagliatu assai. Prima, u liquidu surtitu da u stomacu. Siconda, per avè un sensu longu di saturazione, hè necessariu d'alcuni risultà di i nivuli di zuccaru sanguiu, ma l'usu di l'acqua simplice ùn deve micca dichjaratu. Allora u truccu cù un vetru di acqua aiutavamu, se ùn ci hè micca assai tempu prima di vultà. Tuttavia, certe volte sintendu sedente per sintene famu, perchè u centru di fami è sete in u core sò assai vicinu. Dunque, quarchi acqua di piacè è veramente sufficientu per satisfacer a "pseudo-famine".

I prudutti chì anu u smanu di famu durante un pezzu tempu hanu da cuntenenu fibre di eterna alimentariu. Hè megliu d'utilizà direttamente a fibra nantu à forma di pienu o buchi croccante, chì hè cumplicemente cumposta à insalate, sopop, kefir o latte. Ùn cuntene un minimu di calori, "otiu in u stomacu", riinteghjendu è stimulating those same baroreceptors that send a signal to the brain about satiety. Inoltre, a fibra hè un nutriente di sustegnu excelente per a microflora intestinali nurmale, affascinate a digestioni.

Salsiccesi è carbuidrati in la lotta contru a fami

Comu chjaru esse cagiunatu, l'apparenza di a fami depende di u livellu di glucose di sangue. Per disperse di u desideriu di manghjarru supirficiali anu incridà in i menu di i platti chì aiutanu stabilizzà u zuccherinu in sangue. Parlendu di quali i prudutti di satisfa a fami, i carattissi di caratteri cumplessi sò dettu. Sò cuntenuti in:

Tali caratteri caratteri sò chjamati ancu "lento" perchè a so digestioni expends u corpu veramente longu chì u processu di carbuidrati rfinuti. In u risultatu, puderete un nivellu stabilitu di zuccaru è un sensu longu di sàzia.

Parechji sò ancu interessate in cumu a satisfacer a sensazione di fami di a sera. Nutricionisti ùn raccumannanu di mancià parechje di carboidrati in a notte, cusì hè megliu dà preferenza à i proteinsi à a cena. Quelli chì vanu a perdiri un pesu spessu evitebanu micca u cunsumu di grassu, ma intantu ritentanu i prucessi di u digestivu, mantendu un sensu di sàziu per un bellu pezzu. Tuttavia, vi venerà chì i più utuli sò l'acidi saturati unsaturati, chì si trovanu in l'olii vegetali è u pesciu. Per quessa, una salata ligna cun una piccula cantata d'oliu d'oliu, una fetta di pesciu russu o un casgiu chjuche di grassu, aiutà à aiutà sopra u sensu di fami di a sera.