Miopiu di gradu mediu

L'ochju hè un sistema otticu chì u focu di focu focu in a retina, creendu imaghjini. A longa focu nurmale in l'ochju umanu hè di circa 23,5 mm, ma in certi casi ci hè una viulazione di sta distanza focale è, in cunseguenza, prublemi cun visione. A maiò manera cumuna hè una miope, o cum'è hè chjamatu - mioopia.

Chì ci hè mioopia miu?

In a medicina, a mioopia hè dividita in trè punti: dèbuli, mediu è pesante.

Cù mioopia medievale, l'agudezza visuale varia d'-3 à -6 diutteri.

Si a mioopia di un diploma débilu ùn pò micca causà disconfortile speciale è in u stadiu iniziale ùn anu ancu esse chjappelle o lente, da quì cun attu di corpusive mediate di mio pulpe (lente o lente) sò obligatoriamente. Inoltre, per un diploma di mioopia, parechji paroli di vetru sò prescritti: una cun una correzione completa, per a distanza, è una per 1.5-3 dioptriuli menu di leghja è di travagliu cù l'uggetti strittu. Inoltre, cù un diploma mediu, i bifocali sò spessu usati: questu, cristiani cù lenti cunbinati, induve in a mezza parti ùn ci sò lenti più forti, per vede l'oggetti distanti, è à u fondu - più dèbbuli, per leghje.

Miofia di gradu mediu cù astigmatismu

L'astigmatismu hè un'utilizazione di a visione, chì vene da u fattu chì a córnea hè una forma irregulari. Per quessa, u so putere refrattivu pò esse diffirenti, è i rai ùn anu focatu in un puntu, ma in parechje. In u risultatu, l'uggetti sò distortu è perda a clarità. L'astigmatismu pò esse manifestatu, ma spessu si ponu osservatu cù mioopia. Inoltre, in a presenza di mioopia, l'astigmatismu pò esse inizialmente micca vistu. Ma se ùn pudete micca corronte miope cù lenti cunvinti, pudendu esse l'astigmatismu. In questu casu, per rinforà l'aghizza visualu nurmale, i lentii spiciali sò dumandati, curreggiunni micca solu a vista privata, ma ancu stu difettu.

Trattamentu di mioopia medievale

Per corrigie iucquisanzii cù i metudi terapèuti ùn hè impussibule. A persona pò restituisce l'agutezza visuale cù l'aiutu di apparenti currettivi spiciali: cristiani o lenti, ma micca più. Inutili, trattamentu di droga, fisioterapia, gimnastica per l'ochji ùn sò micca apucanti à u trattamentu, ma di mantenenu a visione è impedisce l'avanzatu di mioopia.

S'ellu ci hè una mioopia non-prugressiva di u gradu di u medievu di i dui ochji, a visione pò esse riagliatu circhendu. L'operazione più cumuni per correggià a mioopia di u gradu moderatu hè una currezione di visione laser. Cù l'aiutu di u laser, a forma di i córneea cambia, chì face un lentu supplementu è aiuta per ottene l'enfasi propria.

Quandu a visione si deterira di più di 1 dioptore annu, si dice di mioopia progressiva di gradu mediu. A mioopia cun u tempu, se ùn fessi u so evoluzione, va à un diploma seriu. Sì i prudutti conservatorii impediscenu u sviluppu di a malatia ùn pò micca, ravagantanu à l'intervinzione rapida, ma u so propiu hè primuramente per finta a deteriorazione vista. A maiò spessu, l'escleroplastia hè realizata: una operazione per rinfurzà a sclera di u globbu ebbale, se a causa di a mioopia progressiva hè a so deformazione.

Limitazioni in mioopia moderate à moderate

Cù gradu moderatu di mioopia, l'sportu deve esse trattatu cun più cauta cun altri gradu. Hè desirabili per evità e carichi siverzii, per quessa, e cunclusioni nantu à l'admissibilità di certe sportu deve esse tatu da un oculistu.

I ghjovani persunificati in l'esercitu, cù a mioopia di u gradu mediu, sò classificati in a categoria B è sò cunsiderati d'usu limitu.