Pie "Mannik"

Oghje, vi diceremu di manera di preparà un piezzu simplici ma incredibbili savurinu. I prudutti di sta castagna sò sempre dispunibili in ogni cucina, per quandu in ogni tempu pudete organizzà un addentatu di u tè o di u caffè, è diventa un savore maravigliu.

Frà l'altri cose, u pezzu "Mannik" hè una fonte di numerosi vitamini è nutrienti, grazia à i cumpunenti di lattine naturali è a semolina in a so cumpusizioni.

Pie "Mannik" - una simple ricetta per kefir

Ingredients:

Preparazione

A manicure turnava archia è dolce, piacenu a semolina in kefir durante almenu quaranta minuti, è preferibile per una ora. In un altru cuntiene, curreghja margarina fresca cremosa cù u zuccaru è un pezzu di sal, aghjunghje ancu un pocu batti in un pappagallou di ovosu è cunfruisce a cura à a maiò uniformità possibbili. Aghjustate, aghjunghje a semola inchjata, un pocu vaniglia è pour a farina tamanta cun pienu di puddastru. Tutti mischià è batteci un poco.

Avà, trasfurmà a manna resultante di manna in un pappu di pastigliu preghjenatu è impregnate in un furnu prighjatu in 180 gradi per trente cinque minuti. Dopu u tempu hà sceltu, avemu verificatu a dispunibilità di u manniku nantu à un capeddu seccu di lignu, è poveru pusà nantu à un pezzu, fretu cù u zucchero è pò serve.

Cume una torta "Mannick" - ricetta per a crema agria

Ingredients:

Preparazione

Pudemu a crema agria à un pappuluzzu, fate in u zuccheru, manna, è oghje ulejenu in un cuntainé separé, fate a cura di tuttu è curazione è almenu quattru ghjornu à pocu è preferibbilmente durante una ora per inchai u manga. Dopu à questu, aghjunghjemu salda di furmagliu cù una piccula cantata di l'acitu di tavuletta, fate aghjunghje à u restu di i ingredienti è aghjunghje.

Ammuamperà a pasta di crema aghjustata in un pappagallo secante, cogliu per a fideltà cù carta pergamosa, è impregnate in un fornu pre-caliu di 185 gradi for thirty thirty-five minutes. Duranti a furmazione, a porta di u fornu ùn hè micca apertu.

Dopu avè avutu a manicuranza di cunfondà, è poi avemu rubatu u zucchero è pò serve.

Se vulete, pudete aghjunghjite i frutti secchi secchi è nucelli à a pasta mannecca per u pastu Mannik, è applicà glaze, marmellate o latti cunghjuntatu à a superficia.

Pie "Mannik" di a semolina - ricetta pè u latti

Ingredients:

Preparazione

Siccome in i dui ricetti precedenti, avemu bisognu à imbottitura semolina. Per fà questu, ghjustu l'ova, mischjà cù u latte è u zuccheru, batti un pocu, è aghjunghje a sémola, mischjà è surtite una ora. Dopu fattu quessa, mischjianu a veliulina è a polpa di furmagliu in a manna di massa è trasfiriu à u pergaminu forratu cù u pergaminu è ancu cù a mantra. Avà poveru in un corti cale à 185 gradi in u fornu è aghjunse u pastiche "Mannick" per una media di quaranta minuti.