Vestiti di vestiti Papilio 2014

A cullizzioni di vestiti di cunte Papilio 2014 "Sole Mio" hè simpaticamenti stupente. Hè più ambiceziu è più diversu cà l'anticu. L'ispirazioni di a nova coleta era l'Italia cù i so tradizioni antichi è i stampi originali. A cullizzioni rifletti tutti l'ultimi tendenzi in a moda italiana - lace delicate, draperi intricate, a sita più fina, baschi, bordati di uleczu, appliqués, back opens è maniche finis.

Cascii bielorrusci di vestiti Papilio 2014

Allora, chì vistimenti di a nova cullezzione di a marca bielorussia meritanu a più attenti?

  1. Vestiti Papillio "Nicoletta". U numaru di u 1439 hè fattu di organza cun un frontu fatu chjaru. Hè fattu in culori bianchi è lece. U corpu hè una dicurazioni in forma di cori, ùn sò micca strapati. A fasgone hè longa in u pianu, moderu moltu (A-siluette). U cinturione hè aggratu cù un arcu chjosu.
  2. Vestiti Papilio "Elois". U vestitariu cù u còdici 1453 hè silhouettatu, assai raffinatu, effettuamente capisce a figura precisa è a gràzia di a ragazza chì porta. In u vestitivu, a chiffon è u cordone sò sbagliati cummineri, chì creanu l'effettu di a ligerezza è di l'airiness. Abbigliamento cù straps, cù u cuncettu in V. U corpu hè densamente chinu draped with chiffon, cun un attualmente laciutu traslucenti è una falda chiffon chì cammina. I linii sottili sò stati rimbiti.
  3. Vestiti Papilio "Adeline". U mudellu cù u còdici 1441 hè distinatu da una silueta diretta cù una fiora chiffona. Abbigliamento cù un livellu profunnu di V è bizzantinu Bolero cu manga longa. Piglia una casata refinada, chì ùn vole micca assai pizzi in u vestitu.

I siluuri aristucratici, dittori di luxu è u gustu dilicatu in u disignu di ogni ghjocu sò e funziunalità distinti di i vestiti di u vestiti di u Papilio 2014. In a nova coletta ogni sposa trova u so vestitu unicu è inobligatu.