Brooklyn Beckham hà pensatu d'andà à studià in i Stati Uniti, alluntanati da i so genitori

U figliolu di 18 anni di David è Victoria Beckham hà ripetitu à i vostri amichi nantu à i piani di voce da u nidu in a famiglia per intervene in a so educazione. In i so penseri - passendu da u Regnu Unitu à i Stati Uniti. Questu hè stata rapportata da u portal feminefirst.co.uk.

U zitellu hà dettu assai volte chì ellu voli studià a fotografia in l'Uttesi ur urti dopu a graduazione. Oghje questa caduta traspendarà in u mari per entra in u college è si principia à realizà i so piani longu. True, induve esaminà l'ereti senior di a famiglia Beckham, hè ancu imparu. Ma ellu disse chì pò combine classes à l'università cù sport è fotografia, u so passatu longu.

U ghjovanu hà cunsideratu chì hà rispittu un sport assai, ma ùn avia micca di fà u so professione. In u futuru, vole ingutassi nantu à a photo.

E scappatu di a famiglia o cercate per sè?

Quandu u Brooklyn dici chì ci sò più oportunità per l'autore realizazione in i Stati Uniti chì in a so patria. Avemu, sicuru, crede u zitellu, ma forsi l'hà stancu di esse "sottu a cappucciu" di a so mamma autoritaria?

Victoria Beckham literale ùn lascià u so ochji fora di u figliolu maiò, è prova di cuntrullà ancu a so rilazioni cù i zitelli.

Leghje ancu

Perchè u tempu, Brooklyn hà svilatu una tale violazione di "frontiere psicologichi", ma avà avà u mutivu per senti fora di cura. Questa hè a ragiuni - studiu.