Pensamentu associativu

U pensamentu Associu hè pensatu, chì hè dovutu à a manipulazione di l'imàgini chì arise in a memoria di una persona. Ogni uggettivu hè individuu è fate l'altri, assuciati cun elli cunnisciutu solu à i so cuncorsi di u duminiu, è hè rimessu di l'experientu persunale. Qualchese parolla pò causà una foto entera di l'imàgini associati cun ellu. Questa propria di a mente hè basatu u ricordu è u pensamentu creattivu di l' omu. Un esempio di pensamentu associativu pò esse un zitellu chì dà una florta invertita u significatu di "nanna" è opera ancu creatu analogie in u prucessu di ghjucà attività. In questu casu, ùn ci hè micca un límitu di l'imaginazione.

Un adultu, per esempiu, à a parola "puminu" imagine un giardinu, un arbre, un cielo blu, insetti, calor di l'estiu, terra, l'oliu di fruttu.

Da u pensamentu associativu figurativu, seguita dinò l'abilità di una persona per creà una cosa nova, per generà idee novi. Stu tipu di penseru cuntribuisci à u sviluppu di memoria è d'attraversu attraversu a creazione di links associu entre oggetti è i fenomeni, è ancu permette di cumprende una nova infurmazione basata nantu à ciò chì hè dispunibule. I più diversi imagine accumulate, più largu è più diversa di a realizazione di e operazioni in a mente cù u so usu, è più megliu pudemu sviluppà memoria è pensamentu creattivu.

Cù l'aiutu di l'esercii per u sviluppu di u pensamentu associativu, pudete aumentà u numaru d'imàggini associativi è cunnessione, è dunque sviluppa u vostru capaci creattivu.

Cumu sviluppu un pensamentu associativu?

Esercitu 1. Dramendu i catene di associazioni

Demu chjamatu qualcosa parolla per u principiu di a catena, da quì l'appressu, chì hè assuciatu cù a vostra memoria.

Per esempiu: bird-bird-beak-food, etc.

Esercitu 2. "Ricerca per una associazione"

Ciemi dui paroli iniziali. Questu, avemu selezziunate una catena di parole-imaghjini, chì cumincià cù a prima parola scelta è finiscinu cù a siconda. Per esempiu, ci sò dui paroli: un arbre hè una pioggia. Fighjani una catena: l'arbre - i frutti - a siccità - a chjagua. O: fienu è un piano. Chain: hay - falce - morte - casci - church - church - organ - piano.

Esercitu 3. "Combinazione per funzione"

Chjamate 2-3 parolle, andate dopu cercà quelli parolle, adattati per un o tutte l'uriginali da e definizione o signu. Per esempiu, voce è scuru: un cube, un bucket, un canna, una ghjallina.

Esercitu 4. "Parole adattate"

Sceglite 2-4 parole, seguitanu in a memoria di e parolle chì cuprìanu duie cume pigliati com'è a basa di a parola di a catena in modu simultanu. Per esempiu, i paroli di fonte: chjamata - u focu di lignu. Paroli adattati: salottu, stanza, casa, restaurant.

Etenimentu 5. Associazioni insolitichi

Trasfurmendu da una prima parola in a catena, avemu selezziunatu uriginali, paroli insosculi, distanti da questu in u sensu. Per esempiu, a prima parola hè una penna. L'associazione banale hè un libru. Ma "lassà burbuila" da a so cavità o "l'antica cumpusizioni di tinta" hè una associazione più spiciale.

Pruva Associativu di Pensamentu

U jocu in l'associu hè utilizzatu com'è un metudu di ricerca i so prublemi prufessiunali è i tracise di pirsunalità, pruvucatu stessu. Cù l'aiutu di a prova, puderete annunzià u vostru subconscious!

  1. Scrive u primu 16 parolle chì venenu à a vostra mente.
  2. Per simplicità, quì sottu si trovanu littri specìpuli, nantu à quale sti parolle intellettuale.
  3. Allora vi vene a prima associazione.
  4. Quandu vi offre un paru di parole (da a vostra seria associazioni). Intru a parola associu per ogni parola parella.
  5. Cusì avete avè una seconda rassegna associativa di 8 parole.
  6. In più, ingressendu ogni volta u parolle di associu à u paru di parolle, avete rinuate associativu di 4 parole, di 2 parole.
  7. L'ultima parola hè in cunsidereghja u più impurtante per voi à u mumentu. Impressu cusì cun ellu; vi praticamente arrastralizate da u vostru subconscious.

A lista di lètterie à quale l'associazione-associazione sò:

  1. Ingressu u primu (a parolla chì venga à mente) - nantu à a lettera T:
  2. Ingrese a prima parolla - cù a letter D:
  3. Ingrese a prima parolla - in a letter B:
  4. Intru u primu paru in a lettera M:
  5. Intruttu a prima parulla in a lettera G:
  6. Intru u primu paru - in a lettera A:
  7. Entra a prima parolla - a lettera Z:
  8. Intru a prima parolla - cù a lettera O:
  9. Intru u primu paru - a lettera K:
  10. Entra a prima parolla - cù a lettera P:
  11. Intru a prima parolla - a lettera B:
  12. Ingrese a prima parolla - cù a letter H:
  13. Intru u primu paru in a lettera Z:
  14. Entra a prima parolla - cù a lettera P:
  15. Intru u primu paru - a lettera A:
  16. Intru a prima parolla - cù a lettera C:

Hè devi esse nutatu chì u metudu associu di a ricerca hè stata appiccicata per a prima volta in a psicanalìfica di Freud, chì hà sviluppatu è utilizzatu in a so pratica l'impurtanza di l'associazioni incontrolli è e so catene com a prughjittazione diretta di prufessiunale internamente, spessu inconsciente. Dopu avè passatu stu teste, megliu cunnosce sè è l'arme di i vostri prublemi.