Cumu distinguisce u silver di falsificà?

Pruttu ùn hè micca metru caru caru, sopratuttu cunfruciatu da l'oru, ma hè falatu senza menu disiu. E cumprà un bello zucchininu di colore è da pudè scupraru chì ùn hè micca argentu - hè abbastivu offensivu è displegate, perchè a plata hè ancu più caru ch'è u coure silvered o un altru metale "simple". Per ùn avè micca persunatu, hà bisognu di sapè qualcuni modi simplici di quantu distingue distingue da argentu di falsificazione. Ma più impurtante, ricordate chì tutti sti mètudi ùn anu micca datu un garantu centu percentuu! Precisamente dicenu chì, da un pianu di veru o micca, fate a vostra ghjuvelletta, pudete solu un expert.

Cumu distinguì u veru colore?

Aducazione termale. Prussianò hè una conductività termale alta, perchè, cum'è un spirimèntu, pudete puderà chjappà a vostra decorazione in acqua cale literale per un secunnu. Pruttu in un mumentu sarà appressu à l'altri è a temperatura di l'acqua. Senza ùn mette in prestu l'argentu in acqua di ferrara - da questu pudendu fossi.

Needle. Inoltre un modu cunvene di manera di distinguishà e argentu da l'argentu hè di scarrà a superficie di a dicurazione cù una agulla. In argentu di sta manipulazione ùn anu nudda traccia, ma u reghjeu di l'argentu, se hè prima, scorrini e espulsi u metale.

Mel. Un altru mètudu comu distinguishte argentu di u metalu hè di tramutà cù sguardu ordinariu. Scava a dicurazione è fate a chjelu. S'ellu hè stata torna nìvuru, tandu avete veru chjassi in le mani.

Iodine. Sì ùn avete micca chjucu in casa, invechja iodu, chì per certu hè in tutti i macchi di medicina, hè ancu perfettu. Add iodu à a dicurazione. S'ellu ùn hè micca cambiatu u culore, dopu avete veru urientale, è se u locu induve l'iodu s'hè sblocatu, si volte blu, hè dinò un sustitutu.

E petitechi fuddi. Parechji di noi sò largamente accustatu à u fattu chì a plata sferente durante a ghjente è feglie foglie scuri nantu à a pelle. Ma in generale, ùn deve esse cusì. Se l'argentu ci tira rossi manniori brillanti, è pronti appressu, hè solu necessariu di mette in un ornamentu, in questa metalulugia ùn ci hè una granulottura di zincu.