Cumu ùn firmà pena di perditu?

Nimu ci preoccupa di nimu per megliu. Sulu solu cunnosci tutti i nostri prublemi è avè accessu à noi stessu in ogni mumentu di u ghjornu. Forsi hè per quessa chì qualchì volta u sensu si tratta di noi, cum'è l'authitu. À questu mumentu, u principiu di pari chì u mondu sanu hè stallatu, siddu nun contra, cusì sicura indiferente. U sensu di cumpassu capace pocura à tutte e cusceneru, impediscendu a ricerca per un modu da a situazione difficiuità chì hè stata.

Psiculugia di l'authientiu

Piatru stessu pò appare in situazioni differenti, è pussede culesterie pusitivu è negativu.

Un sensu di pietà pò esse pusitivu in l'eventuali chì una persona hè fatta da a multitùdine di casi chì hà pigliatu nantu à ellu stessu da a so propiu o à quellu di l'altru. In questu casu, s'hè disprezzatu stessu, una persona pò ricurdà a so carica di travagliu è ricusate ogni attività.

Pity hè un sintimentu dolci quannu ùn ha micca a creatività è ùn ha micca bon ragioni. A spessu auto-pity hè una parte di l'egoistu.

Puderia esse cunsideratu cumu se passate in una situazione difficili o crìtica. Pudete accumpagnà una persona per parechji ghjorni, ma in fine hè impurtante chì in u so postu vense u disprezzo è forza per risolve a situazione, invece di chianciallu.

Cumu scaricamentu di l'authenti?

I psicologichi offri un esercitivu cum'è si firmavanu di scorrosi:

  1. Scrivite un listinu di ciò chì avete, ciò chì a ghjente chì circundava vi pudia invidisce: un caru, un appartamentu, un bon travagliu, i paisani, i zitelli, a salute, a famiglia, l'amare, l' intelligettu .
  2. Pensate à quelli persone chì sò assai peg un piticu: senza duvutu, orfani, senza figlioli, invalidati, ecc. Ma pudete pudete aiutà à qualcosa?
  3. Scrivite cinque scelte per ciò chì i beneficii ponu esse da a situazione. Per esempiu, rende un omu. Pros di questa: hè una megliu; puderia rinunzià dopu, è ancu cù u zitellu; a so essenza hè stata revelata; invece di libertà.
  4. Scrivite ogni ghjornu u bonu, chì successe per u ghjornu. Questu pò esse convertite in un tipu ghjocu: i cinque centri megliu di u ghjornu.
  5. Mandate à sente per sintimu per voi è di lamentà à l'altri. Se vi vede à questa regula per almenu una settima, vi cuntene chì a vita hè diventata più piacevule.
  6. Fate qualcà di scurdà, ma micca più di dui ghjorni. Dui ghjorni pudete piglià una festa di pity per voi stessu: per sitate in una cafe, cumprà una vestita nova, si trovi in ​​u bedu ghjornu, etc. A cosa più chjucu hè chì avete bisognu à sè stessu è preparate per una nova accion.