Maleficence

Prima, simu à u vedere di vicinu. Hè un difettu moralu, una oppusizioni per u bonu. Hè vitu chì hè una violazione di a norma. Infatti, ùn sò micca persona ideale, ogni persona hè sinful. Per quessa, per esse livassi bè, bisognu di sapè chì pateva cun.

Da avidità à la pardala

Ci sò sette peccati umani in generalizazione umani - piacè, glutoneria, orgogliu , favori, avidità, còllera è inveci. A lista di vici umani pò esse anu crescita infinitu, queste sette sò sopra à tuttu per a ragione chì anu riducighjate in altri peccati.

Queste sette vici maiori umani, discututi in stu articulu, persighjanu ogni persona in a so vita. Ci hè ancu ricurdatu chì i peccati sò diffirenti in significatu. Per quarchi ghjente hè culpable davanti à ellu stessu è a so fede, per altri, davanti à e persone.

Ci hè una vista cusì chì u pride hè u più terribili di tutti i peccati, è questu hè duvutu à u fattu chì una persona sfesta à l'Onniputente.

  1. vici: laziness ( apatia , dipressione, oziu). Questa mancanza di diligenza, o ancu a so assenza, laziu persone ùn beneficamu a sucetà. Ma à u stessu tempu, la mandarina hè necessariu per u corpu per guardà forza per più attività.
  2. vizio: gugliunia, gugliunia . Hè u love of delicious food cottu in quantità grandi. Un tipu di glutone hè u cunsumu d'alcohol. Stu cunsumu eccessivu di alimentu fessi l'amatori cusì savurita.
  3. vitupertu: còllera (anche ancu furore, a vuluntà di vindicà, malice). Questa hè una emozione negativa, diretta in un sensu di ingiustizia, mentre chì una persona senti un disìu di ridivà di sta injustizia.
  4. vici: avidez (avidez, miserature). A vuluntà d'acquistà moltu prucessu materiale quant'è pussibuli, mentri a persona ùn hà micca un sensu di prupurzioni.
  5. vice: invezu (ghjilosità). Hè u desideriu di una persona per avè u listessu chjaru cum'è qualsiasi successu di successu, mentri a persona hè pronta per andà à più.
  6. vitu: orgogliu (orgogliu, arroganza). L'egoistà, l'orgogliu eccessivu, l'arrogance. Una persona chì possa una qualità, si prumetti in ellu stessu à i populi circundanti, crede chì per ognunu ùn ci hè un solu puntu di vista - u so.
  7. volu: lussuria (falsità, fornicazione, lasciviousness). Questa hè una attrazione sessuale brute, hè una passione pritata, i deserti sicretti. Inoltre, pò esse qualse propiu qualsiasi brami chì ponu furnisce una persona cun certi inconvientenza è anguish.

I Soziologi fighjenu una storia interessanti è hà fattu una "hit parade" di sti peccati mortali. Allora, i capi di u guvernu si ficiru furia è arruganza, l'ultimu postu fù pigliatu per laziness è avidez.