Sandali Goeta

Avanzamenti, i giappunisi puderanu esse distinti da a strada. Tuttu u sicretu consistia in calzini pocuali, chì par parechji parenti europei parranu ancu strammi. Hè veru, in u nostru tempu, i sandali naziunali sò dati più u megliu à i mudelli convenientemente proponiti da i pruduttori occidentali.

Capelli taliani di capra giammanu

Una di e caratteristiche di a cultura japonaise hè a dispunibilità di un grande nume di scarpi di ogni residente. Questu hè spiegatu da u fattu chì avianu aduparà un pare pare per ogni casu. Suggerimenti eranu i sandali japanichi di Geta, chì sò dritti da caminari nantu à a strada. Sò fatti di legnu è una sola piezzu. Inoltrescenu sò assai reminiscenti di u fesso. Ci sò à u fondu di a piattaforma dui supporti in a forma di bars. A la patata sò attaccati cù l'aiutu di cilesti o cordi. Da quì sopra s'apre cusì l'abituale per noi ci scopre.

I disegni di funziunhe ùn escludiscenu un passu largu, perchè e donu passanu chjucu, creendu l'effettu di l'alzu in l'aria. E sicondu a peculiarità naziunale, i rapprisintanti di a bella mezza caminariassi sò cum'è queste.

Sapeti giappunisi Geta hà parechji variità. Per i persone anziani è di l'alessandro di tempio, hà un pruduttu redone, in altri casi, ferma u rectangulu. Ancu à i sandali pudete capisce chì formi sofferta u patrone hè propriu. I mudelli di i masculini sò fatta di e più nobili, cù una decorazione cù taglioli è spessu coperta cù vernice. Donna - hà un apparenza più stètica da l'usu di u tela, chì hè aggratu cù una cima. Per i manifestazioni solenni, u brocade cù u doru hè stata utilizata, decorata cù diversi disinni.

E donne è l'omi, sottu a Geta Ġappunisa, hanu bisognu di mitjuni specchiali fatti di u materiali naturali bianchi cù un pulgaru dedicatu. Sò chjamati tabi. E solu geishas ùn ponu micca medichi tali, perchè in Giappone, l'apparenza di un pede nu hè cunsideratu assai eroticu.

A influenze attiva di a moda occidintali, u sviluppu di l'ecunumia è a pulitica sò crescente sustituìe i scarpi naziunali è a robba di a vita di u ghjornu di i femmi in Japanese. In u nostru tempu, preferenu convenientità. Ancu, Geta sò una parte integra di a cultura. Sò sempri usati per i festivi, diversi celebrations, riti religiosi è durante u restu. I sandali sò l'attori di u palcuscenicu è u cinema. A priservazione di l'apparenza originale, danu à a donna un incantu è misteriu.