Dio di Guerra Ares - ciò chì hà patronatu, forza è capacità

Da u prugramma scola, parechji ricurdate di l'eroi di a mitulugia greca antica, una di quale hè u diu di a guerra Ares. Hà vintu nantu à l'Olympus cù tutti i dii è cù a supremita divinità - Zeus. A so vita hè chjosu di parechji manifestazioni, in a maiò parte di i casi assuciati cù l'azzioni militari è l'armi, ma a so imaghjina hè utilità per a paraguni cun l'imagine pacífica chì facenu a ghjustizia, l'honesty è l'amori.

Quale hè Ares?

Unu di i dii di a mitulugia greca antica, cù l'armi personificanti, a guerra, l'atti astuzioni è insidiosi - questa hè Ares, u figliolu di Zeus. Sicondu i mitu, era spessu trovanu in l'ambienti di a dea Enio, chì hà avutu a capacità di furzà furore à mezu à l'avversari è cunfusioni in u cursu di a battaglia è a dea Eris, discorda personificante.

U diu grecu Ares hà viviatu in Olimpu. Sicondu parechji fonti, ùn hè natu micca in Grecia, ma hà un urziu Tracianu. U statu di Thrace hè stallatu nantu à u territoriu di a Grecia moderna, Bulgaria è Turchia. L'infurmazione di l'urìggini di stu diu hè diverse. Sicondu un mitu - hè u figliolu di Hera, chì deti à u figliolu dopu tuccà a magia, da l'altru - u figliolu di Zeus (u diu supremu di l'Olimpu). A seconda varianti passa assai più in a literatura. L'attributi principali di Ares, cù quale pudete vedere a deità in illustrazioni è imaghjini:

Chì avìanu patronatu Ares?

Sicondu i miti di a Grecia antica, Ares hè u diu di una guerra astuzia, accumpagnata da i atti iniquità, inutilità, l'usu d'armi mortificanti è di sangu. Ares hà patronatu l'insinuate maneuvers militare è era carattarizatu da perfidia. Oghje hè imaginatu cù una latta, chì alsoe indica a participazione à l'hostilità.

Ares - putenzi è capacità

Ares hè u diu di l'antica Grecia è u patronu di l'operazioni militari. Hè distinatu da a so forza feroci, a ferocità, a severità, è hà suscitatu u timore trà a pupulazione greca. Ci hè infurmazione chì hà avutu un caratteru astuzente è cruel, per ellu ùn era micca rispettatu da l'abitudini di l'Olympus. Sicondu alcuni informazioni, invechjate di a so forza, firocia è una stonda persone, era scantu di qualchissia chì era più forte chì ellu è da quale l'Ares pudia riesce una retezioni pope.

Miti di Ares

A quantità di e leggende nantu à l'antichi grechi dii anu miti nantu à Ares. A so imaghjini di un divellu bellu, ghjustu è astutu hè un esempiu di cumpurtamentu inaudicevule chì pò causà disgrazia, dispite o morte. Sanguiu Ares ùn hè micca in alta stima, micca solu per tutti i grechi è di l'abitudini di l'Olimpu, ma ancu deve cumu parechje tradizzioni di u so babbu Zeus. In più di l'azzioni militari, Ares hà participatu à a vita pacífica di a cullina Olimpica, chì hè ancu riflessa in a mitulugia.

Ares è Afrodite

Malgradu a passione per l'azzioni militari, u grecu anticu Ares ùn hà micca scurdatu di i piacè terre è era un admirer secre di a bella Afrodita, chì era maritata à Hefesto. Apprenu nantu à a cunnessione sicreta di a so moglie cù Ares, Hefesto fècenu una trappula per l'amatori. Hà fattu a reta taronja di bronzu, u facia u bedu di a so mòglia è si n'andò da a casa sottu un pretext fictitiu. Tigliu di u momentu, Afrodita hà invitatu l'amicu di Ares à ella. Waking up in a matina, l'amuri nudi anu da esse inchiusciutu in una rete di u web Hefesto.

Un maritu inghjocatu chjamatu i dii à vede a donna traditiva è hà dettu chì ùn avè micca scumpientu a rete finu à chì Zeus rende u regali di a festa di Hefesto. A manifestazione di l'infidelità di Afrodite era stupidu è ellu riceve à dà rigali. Aiuttu Poseidonu, chì prumesse di aiutà à aiutà à Ares da Zeus parte di i rigali di a vuta. Inutile, ellu stessu puderia esse situatu in u locu di u diu di a guerra, ma eventualmente Hefesto, avendu libbiratu i prigiuneri, fù lasciatu senza rigali, perchè amava a so mòglia locamente è ùn volenu micca perchè.

Ares è Athena

Athena, contrastu à Ares, era a dea di una guerra ghjusta. Propugnò a ghjustizia, a saviezza, l'urganizazione è a strategia di operazioni militari. A guerra tra Ares è Athena era ricunciliabile. Toughly proving their rightness, i dui eroe cun tutti i so putenzi pruvate à difendenu u so dirittu di esse in Olimpu è a so fideltà à i so principii.

L'abitudini di l'Olympus è i mortali ordinali crescenu più attualmente Athena, i so pinsamenti saggi è a mancanza di malintenciosu di scopu in l'eventi militari eranu u so vantagiu. In questa cuntestazione, a vittoria hè stata à u latu di Athena Pallada. Duranti a Guerra di Troia, Ares hè stata a parti di i trojans, contru Ateni - u sustegnu grecu, quandu era ferutu a so direzzione da Diomed.

Artemisa è Ares

Artemisa - a ghjovana dea di a felicità di famiglia, a faturità, a castità, aiuta à e donne à a parturione. Hè spessu chjamata simbulu di caccia. Ares hè u diu di una guerra brutali è sanguinosa, a personificazione di l'armi. Ciò chì pò ligà? Sicondu alcuni relazioni, Artemisa hè sanguista, usa fianchi com'è arma per punizioni, è era spessu illustrated with them.

In a cundanna, a dea pò esse chjucu, mandò disgrazia, venti nantu à a terra, puniti persone. Sicondu lighjendi, più di 20 persone fubbe vittimi. Ares era ancu spressione cun arma, cù una spea. Forsi, nantu à sti motivi è ponu determinà a similarità di questi dii, ma cumparatu cù a cruelità impenetrable di Ares, Artemisa pò vede solu in còllera.

Quale chì uccisu Ares?

Spessu in i bates di Ares accumpagnati da a morte. In particulare in battelli battistichi di sangue, era spessu vicinu à a vita è a morte. Ares hè statu ferutu in a Guerra Troia da Diomedes, assistita da a putenza di l'Athena Pallas. Duicienta hè stata ferita da Hercules - durante e battaghja per Pilosu è à u tempu di l'assassiniu di u figliolu d'Ares - Kikna. U patri vulia vencia di u so figliolu, ma ùn era micca uggu à l'armi di Hèrcules. Hè pussibule chì nantu à u campu di battaglia Ares hà truvatu a so morte, ma chistu pò succorsu in una vita pacífica. Sè sicuru, ùn hè nunda chì si sapi da questu.

Ancu u diu di a guerra Ares ùn hè micca un caratteru pusitivu di i mitu anticu grecu, a so imaghja hè una parte integra di e leggende. Iddu, contru à u bonu, onestu, leali versu l'eroi, avutu a pace è a ghjustìzia, ùn hè micca un oghjentu di l'Olimpu. Hè bellu scantu, dissinnatu, chì dà u lettore di capiscia chì principi ùn sò micca supportatu.