U Diu di Diu Jarilo

Yarilo - u diu di u sole, primavera, forza è fioritura di a vita. U so babbu hè Veles, è a mamma di Dodola, chì hè a donna di Perun. A tradizione sicondu hà causatu a lotta trà i dui dei, à morte. L'Slavs anu cunsideratu Yarilo un simbulu di rinnovu. Cù ci sò assuciatu solu conceptu boni è brillanti, per esempiu, sincerità, purità, tenerezza, ecc.

Quale hè Danu Yarylo?

I ritrattu cum'è un ghjovanu petite senza cammisa. Hà assai attraversu cù i so occhi blu. Eppo era chjucu chjucu cù un lignu rustu ligeru. Dopu à Yarilo una grande robba di u rosu hè sviluppatu. Si trasfirìu in un cavallu biancu o à pede. Eccu, induve u so pede nuvellu passi, i pianti s'arrizzonu è i fiori fussinu. In modu, sicondu parechje credenzii Jarilo hè statu ritrattu cum'è una donna, ma solu in robba di l'omi. Hà avè i so attributi, cusì à a so manu diritta hà pussutu un espansionismu di u capu umanu, è in l'altru un spike di cente. À a so testa era una corona di primi fiori salvatichi. In certi miti, i Slaves occidintali dicenu chì Yarilo hà avutu un altru attribuutu - un scudu chì era diprezzu u sole. Parechje cunzidenu un diu di a gioia è di piacè carnale. Sicondu i leggjesi esistenti Yarilo era abbastanti amante. Siccomu stu diu era sempri cunsideratu cum'è patronu di l'amore fisicu, nantu à alcune imagine ci hè un phallus tensu - un simbulu di fertilità. In principiu, pudemu cuncludi chì Yarilo hè un diu eslavu ùn solu di u sole, ma di l' amore . A gente cridia chì ellu hà obeys all wild animals, spirits nature è deities inferiors. In u invernu, diventò Ghjunse è hà tumbatu tuttu ciò chì avia creatu in a primavera.

U mitu principe cù a participazione di questu diesu hè assuciatu à a creazione di a vita nantu à a terra. Quandu a mamma Terra dorme sottu u velu di u Chaos, Yarilo hè stata appiccicata. Ellu cuminciò à basgiallu cun appassiunatu, chì hà causatu a Terra à despertà. In un locu induve u suli di u Diu anu da u baciu, i fiori, campi, boschi, fiumi, mari, etc. U calore di u diu Slavicu Yarilo hà caldi à a Terra chì hà da nascita d'animali, d'occhi, di pesci è di altri corti. Hè per quessa chì i sòvuli viventi sò chjamati "i zitelli di Yarilo". I besitos spiciali è fervente hà purtatu à u nascita di un omu.

I slaves cun Ddiu Yarilo assuciatu assai riti, in i dollari è effigies sò stati usati per personificà. Per esempiu, prima di a primavera, cantaru varii canzoni è si fece celebrazione in onore di u diu di u sole, induve elli scartonu Yarilu è Yarilikhu. À a fine di a celebrazione, l'effigy dedicata à Yarilo hè statu funneled è enterru in u campu aperto. Un ritu simile simbolizò l'arrivata di a primavera. Ogni annu u suli di u diu hè mortu è hè natu à novu.

U simbulu di u diu di u Yavilo trà i slaves

A swastika hà fattu un grande rolu in a vita di i slaves. Diversi simboli avianu appiicati à l'abitazioni è a brodata nantu à a robba. L'imàgine èranu usati per creà diversi amuletini è braccialetti. Curiosamente, u neo-paganismu attribuisci constantemente Yarilo, nu nou signu solidu è oghje chì ci hè circa 150. In generale, ci sò parechji simboli, chì a pertenzione di u Diu hà sempre manighjatu sapemu:

  1. Kolovrat hè un simbulu di u sole risanante, è ancu avere a l'eternità di a vita è à a vittoria di u male nantu à bona.
  2. Posolon hè un simbulu di u sole di u prossimu, ma indica a fini di l'attività produtiva creativa.
  3. Coward hè un simbulu di fertili è prosperità.
  4. Inglia hè u simbulu di u focu primariu, da quale l'universu hè statu apparse.
  5. Svayor-Solntsevrat - un simbulu di u muvimentu Jarilo in u celu.

U diu pagu Jarilo hè onoratu u 21 di marzu, u ghjornu di u primu misu di l'annu pagà. In modu, altri dii chì sturnanu a vita in quellu tempu eranu reveranati in quellu tempu: Zhiva, Dazhdbog è Svarog. Ricurdanu di Yarylo ancu in Yury Zimniy - u 9 dicembre.