Candele cù nistatine da trisce

Pòggini fungus like yeast Candida, chì multiplicate in u corpu solu in certi cundizioni. Candidiasis afecta a pelle, mucosa è e organi internu. Per cumbattà issi funzi per parechji dicennii, nystatin hè stata utilizata, chì e femine hè utilizzatu principarmenti in forma di candele.

Candele cù nistatali di trisce ùn sò micca u solu pruduttu di farmaculugia, in a forma di quale hè pruduttu. In parte cù i comprimi virginità, nistatin hè disponibile per vendita in forma d'ungulate è comprimi orali.

L'antibioticu di u poligliano hè u principale ingredientu attivu in Nystatin. U meccanicu di a so azzioni hè tali chì si cunforma à i moléculasi cumplessi di i steroli chì componi a membrana. U risultatu di questu ligame hè una vuluntà di a funzione di a prutezzione di a mungula, cum'è a cunseguenza di quale si hè morte.

Candle Nystatin - applicazione è struzzione

Questu medicamentu hè prescribed by un medico dopu l'esaminu. A preparazione in forma di candele permette di travaglià lucale (localmente) nantu à i mucosa di l'urgani genitali è u rectum. Prima di fà entre una candela, bisognu à lavamallu fugliale, è solu dopu tuccà in la vagina. In regula, a dosificazione di nystatin cù a farfalla hè 25000 unità, alcuni hè crescente à 50000 unità. A durazione di u cursu di trattamentu ùn hè micca solu di menu di dui simani. Sì una donna hà un cumpagnu sessuale, duvere ancu bisognu à un cursu di trattamentu.

Candele Nystatin - effetti è contraindicazione

Per a maiò parte, ùn ponu effetti effetti negattivi perversi, ma alcanza i allergii ponu esse occuruti. In a pregnancy and lactation, hè ancu contraindicatu. U effettuate di u trattu di sti suppositori hè a reazzione locale di a vaġina in a forma di prucia è ardente, è dinò a irritazione di i genitali esterni.

In quantu à l'efficacezione di nystatin in u trattamentu di i pelle , à a data, a maiò parte di i malattii ùn sianu senza trattamentu di sta droga, postu chì cresce chì i funzi sò adattati adducighjate à questa medikazione è ùn sò micca stimulati à a so azzione.