Capu di sangue dopu à a menstruazione

U libru sanguinante, osservatu una simana dopu à l'ultimu menstruazione, sò in generale furore di panicu in e donne chì anu monitoratu a so salute. Ci hè parechje razze per questa fenomenu. E cunsidemu o più cumuni di elli.

Chiddu chi pruvucassi u purgastru post-menstruali?

Prima di tutti, i medichi si chjenu parechji malgressi giniculichi trà e cose di una alta sangue chì pareva una simana dopu a menstruazione.

In u primu locu di such violations hè pussibule di mette l'endometritis. Hè carattarizatu da infjammazione di a mucosa di l'utru, chì pò pruvucà a liberazione di u sangue dopu a menstruazione. Di genere, questu hè osservatu in a forma crunna di a malatia.

Un scherzu di libellule di una settimana dopu à a fine di u mesi pò parlà micca di una malatìa cum'è l' endometriosi. In questu casu, a ragazza nota l'aparenza di un odore sfavore di e secrezii stessi.

U miooma di l'utru pò esse ancu accumpagnatu da questi sintomi. In generale, questu hè tipicu per una forma di disordine, in a quali i noduli micològichi sò lucalizati in a cappella sottumosale di l'utru.

Quali disturbi fisiulogichi pò esse accumpagnati da secrezii postimondi?

Quandu una donna à a cunta di mèdulu dici chì hà mancu u sangue di una settimana dopu à u periodu menstru, u primariu di primurà si dumanda a regula di u ciclu menstruali. U fattu hè chì stu fenominu ùn pò esse solu altru ch'è l'ovulazione primitiva, in quale un cantu di sangue da u vinu genitali pò esse. Pensemu chì, in u normale, stu prucessu si prisenta u ghjornu 12-14 di u ciculu, ma per qualchì motta pò esse scumputu.

Inoltre, quandu una simana dopu à u sangramentu menstruali cuminciò, allura dinò pò parlà ancu di una disturbazione in u sistema endocrinu. In particulare, questu hè nutatu cun una diminuzione di i livelli di u sangue di l'hormone stimulanti di tiroidii.