Riga di u Municipiu


U municipiu hè a distinta di una cità fundata in u Medievu, un esistimentu allughjatu in Riga . Hè una di e principale attraversu di stu paese.

Riga City Hall - storia di creazione

Per a prima volta u munimentu cittò hè citenu in u 1249, quandu u municipu di Riga hà digià apparsu. In tuttu a storia di a so esistenza, hè stata ripetita ricustruita, demolita è rializata novamente. In principiu u bastimentu hè stata custruitu nantu à u fiumu Tirrenu, è solu in u 1334 fù ricustruita in u stessu locu, induve hè, à questu ghjornu - à a piazza di u Palazzu.

L'edificu durò un pocu più di quattru seculi, dopu a quali fù demolitu per causa di u statu dilapidatu. L'ingenieru di u prugettu di u novu Salle di l'Aghja era l'ingenevule militaru Oettinger. In u risultatu, u palazzu appareru in un stile simplice, in dui pavimenti è 60 m longu, a so sola decorazione era un picculu póricu. Nantu à a torre cù campane à una altezza di 60 m finu à u 1839, u trompetru era in duve, chì annuncia ogni ora u signale di un strumentu musicali.

U terzu pianu hè statu aghjustatu solu in u 1847, ma a creazione di u prughjettu involuttu un altru architettu - Johann Felsko. Finu à u 1889 u bastimentu era di a corte di a cità. Doppu u so dissegnu, l'amministrinu di a cità era trasfiriti a pussidimentu di a biblioteca di a cità, u bancu è a corti orfani.

A distruzzioni è a nova storia di u Palazzu

À u principiu di a Siconda Guerra Munniali, u palazzu era distruttu tutta l'abbellimentu di l'artiglieria tedesca. Dopu à a guerra, l'edificu ùn era reconstituitu, ma u travagliu di u laboratoriu di l'Istitutu Politeknicu hè stata custruitu in u so postu. Solu à a fine di u 20u seculu, u Riga City Hall reapparò in u so postu legettu.

U novu edificu hà ripetitu ripetuta l'aspettu di u bastimentu di 1874. Ci hè una casa di Riga Duma, un fattu interessante hè chì pudete attruisce nanzu senza un cartulare d'identità, hè ghjuntu di passà per u marcu di u detector di metalli.

A grand inaugurazione di l'Ristau di l'Agljena muderna hà fattu u nuvèmmiru di u 2003, è i travaglii di custruzzione in a fini di l'anni 90. Quandu hà visitatu u custruttore, deverete attentu à a big key, chì si trova à l'intrata, sottu u cappucciu. Hè statu fundatu da u settore di chjavi innecesarii chì l'abitanti di cità si mette in un cofre cunfittatu in u Pianu di l'Aghja daveru in u 2011.

In u palcuscenicu di l'Agljena di Riga, parechji esibizioni sò spessu disposti, in quandu u tempu u bastimentu diventa in moltu corsu. In i ghjorni ordinali, pudete vede una cullizzioni di rigali fatti da Riga da e cità amici. Ci hè un vasu da Mosca, l'oggetti di l'arti di l'arti di Bielorussia è ancu i frati armati da Georgia.

Se andate per u circondu in u circondu, in un spaziu strettu pudete vede un logu chì hè stata trova in a custruzzione di un novu edificiu. U logu unicu hè chì hà crisciutu nantu à i banche di u Daugava più di 3 mila anni fà. A fine di l'inspeczione di l'Agljena di Riga, hè cunsigliatu di firmà e d'eseguisce e campane chì ripedanu tanti melodiesi ogni ora.

Cumu ghjunghje?

Per arrivare à l'Agljena di Riga hè simplice, perchè si trova nantu à a Corti di l'Agljale , includendu in ogni scursioni è i percorsi di a cità.