Perchè u menti?

Probabilmente, ùn ci hè nisuna donna chì ùn avissi micca affruntate a minzogna masculina. Dicenu i riti, dodge, spiunemu da u nasu è fate tuttu ciò chì ùn sapemu micca a virità. Perchè per què l'omi tiraggianu? Chì i mo motivazione è pò esse fiduati à u sessu più forti? Fighjemu quì sta dumanda difficiuta.

Perchè u menti?

Per principià, i rappresentanti di u sessu più dèvule sapemu à "rializà" a rialtà cù virtuosu. Eppuru, l'omi ghjittati più in spessu chì e donne. E facenu tuttu u tempu. Si mettenu per amici, amici, parenti, è, finitu, à e donne. E contru à u sensu cumunu, ùn sanu micca cumu ghjustu. Più di spessu ciò, chjinata ùn hè nunda più ch'è un mezzu per svià di una situazioni povira, chì in a vita masculina si face à ogni volta. Cusì, per chì mutuel s'Amila à e donne?

  1. U timore di esse sbagliati. Spessu, l'omi pruvate micca di parlà cumu passate u so ghjornu. Pò dassi, si vende è si faci senza menti, ma u silenziu o embellishment di l'eventi ùn pò micca esse evitati. A ragiuni quì hè u scantu di ridiculu.
  2. Embellishment di dati. In questu casu, u desideriu banale di sempre appena à l'ochji di una donna hè u megliu. Ancu se l'omu ùn era micca in u megliu situatu, ellu puderia torna tuttu in piena, perchè a storia spettava da esse benefica per ellu.
  3. Omi si mentenu quandu dicenu cumplimenti. Ma a tutti, per un'altra banda, chì ragazza gustu di sèntelu chì hà avutu nutatu assai comu hà megliu, o chì ùn ùn vai micca à un vestitu novu? Quì a causa hè cumprinneru in u principiu - a vuluntà à esce u scandalu.
  4. Omi ghjittianu quand'elli cambienu. Questu esempiu deve esse chjaru à parechji. Pocu di i rapprisintanti di u sessu più forti sò ricanusciuti cum'è tradimentu. A quistione di "campaigne" "sia" vene in una discussione separata. È ùn importa micca per quessa chì a ghjente ghjinochje, quanti raggioni per u tradimentu stessu.

Perchè u menti? Perchè ùn pò fà micca altrimenti. In parechji casi, postu hè o un abitudine, o hè salutariu in una situazione particulare, quandu avete bisognu à esce da esse u so luci più vantabile.

Cumu capisce chì un omu hè stanu?

Intuzione femminile raramente falliu i rapprisintanti di u sessu di dèttili. Inoltre, solu e donne tendenu avè avutu a micromimica di a faccia. In tuttu, l'omu chì era suspettatu di menticre, hè improbabile di esce. Spécialement si avemu armatu cun grande cunsiglii di ciò chì cercà se pensate chì un omu viaghjanu nantu à voi:

1. Speech. Cù una minzogna, pò esse accumpagnatu da:

2. Gesturi:

3. Interaczione:

Questu hè solu un minimu di cunsiglii, cumu per scopra di quale l'omu hè stanu. Inoltre, ancu sè stessu avete da accadarà nantu à i mentini, hè più faciule per voi. Quelli chì si mentri eranu giudiziu eranu, è seranu ripetuti di novu. Questu hè a natura di l'omu.

Ma chì farà perchè se un omu ghjacba à voi, è avete avutu nuddhu assai volte? Puru stràliu pò esse, prima di tuttu, attenti à voi stessu. Spessu una menti nantu à l'omi hè una salvezza o difesa. Sì un omu sempre hè sempre questu, hè una occasione per riflettà. Forsi o stessu vi pruvucà. Fate dumande chì ùn pò micca risponde nurmale, fate micca nantu à u sensu. Pò dassi chì hè più faciule per elli à minzogni ca per run in u vostru screamatu o scandalu. In ogni casu, prima di accusate un omu di tutti i peccati, cunfirmate induve u vostru disgrazia vinia. Puderete micca chì tuttu hè tantu malevule è un omu amatu perchè almenu da parechji fiducia?