Cumu fà un carusu abbrazzà cun voi?

Fallu in amore cun un zitellu, à a vista di quale i vostri ghjinochji sò tutteli, a so voce tremblè traparamente, è i pinsamenti consciusi sò evacuati nna nuse, chì spessu representanu una cosa di una seria di ficzioni. È ancu in i sòvuli chì andarete in ellu, mantene a vostra manu è dice i parolle vogliati. Pensemu d'amici cumu fà per voi cum'è u zitellu chì ti piace.

Prima, cullate i vostri pensi, è pruvate à valore sosi per a situazione. Cume quantità ùn pare avellu?

Opzione 1. Ùn hè micca familiara, è ancu s'ellu vede bellu spessu (per esempiu, in una scola o università), l'eletti ùn pare micca avè micca pagatu. Pò dassi ch'ellu hà amparatu à piglià i so ochji in un lampu di lampi, cum'è pudete. E, probabbilmente, ùn hè micca sapè di a vostra esistenza, perchè sì cum'è facenu cun forza dilicatu chì avete interessatu in qualcosa in a direta opposta. Per attruvarà attente hè u primu ghjocu.

Opzione 2. Avete statu stendu in una sucità per un pezzu. Parlate, falla, scuntate. Ma allura ùn hè passatu ... Cumu hè sicuru d'affichechju in amore cun un zitellu cù quale sì "solu amici":

Chì ùn fà:

Di sicuru, ùn ci hè micca una prescription assoluta per "cumu fà un zitellu amare". Ma ancu esse situazione desesperativa - troppu!