Tears befridate da manghjà

In casu duoppu quandu un manghjatu u zitellu hà da nausea è vomiting, questu pò esse un signu di qualunque malatia. Hè assai periculu da quandu u vòmitu in i zitelli sò parechje repetitevule, ma ancu parechje corsi necessitanu attaccà. In ocasu, u zitellu stessu hè scantatu da sta retazioni di u so corpu, è à volta pare u panicu di i genitori è ùn sapianu chì pò esse aiutu in questi casi.

Perchè u zitellu vò mene à manghjà?

L'annegazione, com'è un sintumu, pò esse per via di varii malatie di u viaghju gastrointestinali è di malati metabolichi. Puderete cumparisce cum'è un signu d'intruduce cù infezzione intestinali o da a temperatura għolja di u corpu, chì hè causata da malati virali. Se vòmite in un zitellu hè accumpagnatu da u dulore quandu tocca à l'abdomenu più minimu - sò questi i signali principali di l'appendicitis aguda. A maiò spessu, questu simbulu si casu l'alimentu hè inveninatu da un alimentu di qualità poitta o quandu ci hè una reazione allergique à l'alimentu è i medicazione. Hè ricurdatu chì ùn hè mai vututu à forze un zitellu à manghja più di quellu vole. In casu di dichjarazioni, per via di a crescita di digestioni dopu avè manghjatu, pò spirimentu di nausea è vomitu.

Vomitu in i zitelli

In un zitellu, vomiting after eating pò esse più funziunate è manifesu in a forma di regurgitation. Questu hè abbastanza normale per un novu in casu di fattu 2-3 volte à u ghjornu è in quantità limitati. A regurgitazione à questa età pò indicà e particularità di a struttura di e parti suprana di u sistema digestivu, ancu com'è manifesu in u casu di a sobrealimentazione o quandu u babbu inghjulia l'aria durante l'alimenta. Ma si deve esse nutatu chì ùn deve micca bisognu di u cumpurtamentu è u benessimu di i migghii in generale. Per ciò chì u zitellu ùn hà mancu di regurgitazione dopu avè manghjatu, immediatamenti dopu l'alimenta, hè necessariu di mantene a zitella in una pusizioni ghjustu. È in i casi di regurgitazioni chì si trovanu, u zitellu deve esse agituviate è creanu u bacinu è a bocca. Se u zitellu in i primi misi di a vita spissu e dispiacchuli regurgitates after eating, hè pussibule chì questu pò esse un signu di stenosi pyluricu, una malatia pílorica di u stomacu di u viaghju. U vomitu in parechji quantità in un zitellu durante a pranzu hè pussibuli cun spasm di u gatekeeper, chì impedisce u sforzu regular di u intestinu. Inoltre, regurgitation frequente hè qualchì volta caracterizare da i malatie di u sistema nervatu cintrali.

Se un zitellu hè sick o vomiting si trova dopu à manghjà, hè megliu cercà aiutu da un pediatricu. È cun una ripertazione vomiting abundante, ùn hè micca sfinitu per chjamà "ambulanza".

Quandu deve vogliu chjamà u duttore?

Trattamentu di vomitu in un zitellu

Prima di l'arrivu di specializatori, u zitellu deve esse offru à bè in i sacco chicchi assai prudutivi, per prevene à a deshidratazione di u corpu. Questu pò esse urientale urientale o minerale senza gasificiu, in più di tè calore cù minturnu o bagnu di limonu.

U mèdicu in l'arrivu duverà esse l'esse necessariu di u vostru zitellu è determinà ciò chì pò esse causatu da nausea è vomiting. Per via di raggiuni chjarificati, sia infuziosi o tossichi, seranu recommandé trattamentu appropritu.

In regula, durante u trattamentu a nutrizione di u zitellu deve esse di pagliaghji piiscenu lattice, pane siccu, puree di fruttu è iogurt. Allora, quandu u zitellu sviluppau megliu, trasfurmà nant'à un alimentu firmerà, per chì u sistema digestivu ripiglià u travagliu normale.