Vestitone per una festa à u mare

Caminendu di vacanze, vogliu per guardà stessu da i prublemi attaccati à u trasportu di bagaglii pesanti. Inoltre, una vera sfarenza di vestiti per esse u mari ùn hè micca necessariu. Trè o quattru sò abbastanza bè s'ellu ùn pensa micca di pagà un villa nantu à u mare per tutti i mesi di l'estate. Cusì, scambiassi cù vestiti per spiaggia di mare nantu à a spiaghja.

Ligerezza, cunsulazione, naturalità

Ci hè queste caratteristiche devimu esse fundamentale à ellu un vestitu o sundress chì pensa à piglià a vacanze. Solu tessuti naturali ponu furnisce questu. I so vistimenti sintetici sò megliu riservati pè una staghjone fresca, è in l'estiu, a opción più ottimali seranu u cotofonu, chiffon, georgette è seda. Restu da u mare hà da fà i tissuti lumchi, brillanti, saturati. Una varietà di stampi di i culori più ingannabili accentualizati bè tuturati è a pelle bianca-nìvula. No troppu spettaculu in l'estiu hè un vestitivu biancu, chì per esse ricreativi in ​​mari pò esse curta è longa. Ma i culori scuri saturati sò assai appruvati, soprattuttu si sia un grafito nobili primu, scogliu scuru, noble.

À l'estiu, vale degnu preferitu à u cortu di vestiti è sarafani . Prima, hè praticu è cunvevendu, è, sicondu, u vestitu chì si sfondate da a brisa di mare hè garantu successu. Sarafani, cum'è se cosciutu di panni di colore, vestiti stiliani, mudelli brevi di straggi, raffi, vestiti cun tagliuti è scatula profonda - pudete selezziunà l'estilu chì saria sfascià a bellezza di a vostra figura, feminità è umore romanticu. E vistiti vestiti sbattennu cose una atmosfera assuluta è aiutanu à scapparà di a vita quotidiana.