Cume cura pè i pumati in un invernamentu - i sicreti di a vendita prima

Un vegetale cusì sicuru hè u fruttu di travagliu minuciosu, postu chì hè difficiule di cura pè i pumati in un serra. A cultura precisa agenza prudente di l'umidità è a temperatura di l'aria, l'arbulu di tomate rigiunite ancu à i cambiamenti minimi in e cundizioni di u vitale.

Carche di tomate dopu l'atteru in un invernu

Ogni vittite hà bisognu di tempu per adattà, quand'ellu venga à u mudellu di drosu. Dopu avè cambiatu u locu permanente di u crescita, hè impurtante per aiutà e piantini in usterie è ùn murite in li novi cundizioni:

  1. À quattru deci ghjorni, i caspi sò abbastanza per adattà. In questu pezziu, hè cunsigliu per ùn avè firmatu in tutti.
  2. À a fine di stu piriu, i caspi sò alluati è reguli.
  3. Cù à cura di u pumadoru dopu a struttura in l'invernamentu hè di mantene un equilibru cuntenutivu: u tomate chì volenu l'umidità à e radiche, ma l'aria secca circa i zicchini.
  4. A mancanza di nutrienti ùn hè micca un prublema per cumpagnia, ma u sobrealimentazione di u pumadoru cù l'addevu porta à risultati irreparable.
  5. À questu stage, u primu pasynkovanie .

Ricercianu i pumati in l'invernamentu durante u fioru

Arbulu floreale - una prumuzione di fiertà abundante. Hè impurtante quantu a cura di i pianti di u tomate in l'invernamentu in questa ora, ma ancu più impurtante hè u sensu di prupurzioni. In questu mumentu, hè vale à pridicà i principii basi di a cura di una pianta di ferita:

  1. L'urdinò hè di vendite un vegetale sante. Perchè andemu da manghjà micca l'arburetu micca cù fertilizante di nitrogenu, ma cù fertilizante di potassu. Adherite a norme è i raccordji accurately, perchè l 'ingrossu fertilizante hà da guidà à a cascata di l'inflorescenza.
  2. U sicondu puntu cchiù impurtanti, cumu a cura di i pumati in l'invernamentu durante a fioritura - ripetutu a passatitudine. Questa hè a formazione curretta di u fetu, è a prevenzione di a testa tardi .
  3. I fiori in natura sò polinizati da l'abi, è in l'invernu, u so rolu hè interpretatu da l'estate hè stata residente, perchè a cura di i pumati hè necessariu ancu in questa stage. Cusemu scelta un beddu ghjornu assulutu, pigliate pustale di l'arvulu è un solu liggeru un saccu. Dopu qualchì ora d'avemu apertu a valdi di ventilazione per abbandunà l'umidità.

Cume à prumove i cura di i pumati in l'invernamentu durante u fruttu?

À l'urganisazione di a furmazione di u fetus, i novi funziunalhe, cumu megliu a cura di i pumati in l'invernamentu:

  1. U regnu eccessivu aduprassi di cibo arbore, quandu i fiori cadunu, ma a massima verde impone. A mancanza di umidità è di u lume porta à sdegnu di l'ovari è di i frutti petiti, mentri li foglie sò diretti rigularmente in altizza è micca curl.
  2. U sicondu problema hè u sviluppu di a cose solu à u primu pezzu. Doppu pasynkovaniya abbandunate dui o trè pincastichi per a furmazione di frutta. Wake up on the fruiting will help remove the first harvest green from the main brush.
  3. A maturazione di u fetus è a so qualità depende di a quantità di lume. Sì ci sò oghje àrburi chì crescenu à l'invernamentu, o corti altìssimi internu, questu hè affettatu negativu in a pruduzzione di u pumadoru.

Cumu puderà piacè in un invernu?

I pumati sò esigenti à l'umidità di a terra. L'umidità in u locu - una prumuzione di qualità gustativi di u culti, a so dimensione. Ogni stage possa i so peculiarità propiu, cumu hè necessariu di acqua di i pumati in l'invernamentu:

Cumu puderà acqui di u pumadoru dopu a tressione in un invernu?

Prima di l'iniziu di fioritura nantu à ogni chiazza, hè necessariu d'utilizà à sei litri di l'acqua, dopu à inizzià piglià quindici. L'acqua di u pumadoru in un vitruzzu fattu di policarbonate hè fattu da mette diverse:

Prima di u fioru, l'acqua hè stata rializata à una frecu ogni sei ghjorni, in seguitu cum'è a forma di a crosta nantu à a capa suprema di u locu. Hè impurtante di acqua cù l'acqua circa 22 ° C, durante a seca, hè permissibile per incrementà a freccia di rego. In e cundizioni d'indegnu, hè cunsigliu per l'acqua di l'ora di a matina, per ùn avè micca abbassatu l'arburatura di l'arbureti in u terrenu wetatu per a notte è impediscenu a condensazione in i muri di l'invernamentu.

Quantu volte à bisognu à l'acqua di i pumati in l'invernamentu?

Sicondu i raccolta generale, cumu si prisentanu i pumati in l'invernamentu, in a maiò parte di e regioni, regudu ogni sei ghjorni. In ogni modu, u regime hè permissibile per cambià, secondu i cundizioni climatichi. In un pernu qualchì tempu, cura per e piantini è l'acqua più spessu. Cù l'arrivata di una staghjoni umita o una sorta notevale in a temperatura, a freccia hè ridutta: aghjustate à a prima uccidintali di a terra per piglià a crosta. U cura di i pumati dopu à u trasplante in una castagna hè basatu nantu à u regulare è a ventilazione regulari: e radici necessitanu umidità, verdura - aire frescu è oxigenu.

Cumu cura di i pumati in un invernu - capace

L'intruduzioni di fertilizzanti in ogni stadiu deve esse puntuale, in quantu giustu. Per cultivazioni di l'urtugràficu ci sò ricerchi:

  1. Dopu a sbarcà in un locu perpetu per a prima volta, i pumati sò alimentati in vinti ghjorni. Utilice u fertilizzante urganu è cumplessu.
  2. Dui ghjorni dopu, cumenciani à alimentà l'arbuli una siconda volta. L'abbitanti orgànichi sò ancu usati, hè pussibule di fertilizante granulare.
  3. Doppu di dui simane fertilizzanti minerali in a forma di suluzioni di liquidità è di nitrofossu sò intruduti in u locu.
  4. À quattru sett'anni seguita a quarta freccia: sulfate di potassiu, fertilizanti granulati.
  5. L'ultima volta facenu l'urganica hè parechji settimani dopu a quarta alimenta.
  6. Hè admissibile di vestiti di pumati in l'invernamentu cun rimedii folkiati in forma di infuzzioni da e cime, fustu di legnu.

Cumu cura di i pumati in un greenhouse - pasynkovanie

U scopu di pasynkovaniya - per incrementà u pesu di u fetus è acceleranu a so maturazione. Per un principiante, cura in un invernamentu hè sempre un pruvimentu: se dopu à l'arbureti pasynkovaniya di u pumadoru si fermisciteva sempri, u schema hè sceltu incorrectly. Ci hè parechje scelte per sguassà i prucessi:

  1. A furmazione in un tronu implica a rimuzione di tutti i scrocede è falsi ferru in a cima di u machu. Appropritu per variità alta solu à una ramuzza abbastanza.
  2. Quandu si furmassi in dui vuchi arrè solu u primu spruce sottu u primu pezzu. Da ellu in u futuru, sguassate tutti i prucessi laterali. Adienti à varietà di altitudine altu.
  3. Fighjendu u primu figliastru, pudete sceglie un bassa più robusta, è l'abbanduneghja per formar un arbulu in trè punti.

Cu cura adattà à i pumati in l'internu - lugea

A prucedura hè fatta in un passu, preferibile prima di rego. Per a ligami, pigliate u filu o corda speziale. Puterà direttamente nantu à l'arbulu. In u liceu o cuddetti chjudi di focu, à quale l'anelli di gomma sò stati rimbursati è e arbusti fissi. A cura di i pumati dopu a triscimentu in l'invernamentu si mette in una settimana è a mità è cun questu prucessu: hè impurtante per sguassà tutti i frutte extra è dà l'arbulu l'oppurtunità di creà in crescita attivamente, è poi mantene e zucchetti nantu à i vignoli.