Crianza di e cipolle in i pianti di primavera hè una regula impurtante per i ghjardinari principianti

Sì a piantà ciuciri in i pianti di primavera, dopu preparate per questu avvenimentu deve esse bè. L'arbureti cun boni di rossi savurosu sò capaci di fructify in un locu per più di vinti anni, per quandu ellu sceglie un situ o materiale di piantazioni ùn hè micca indispensèvule per fate sbagliate sfarente.

Comu si prisenta ciliegie in primavera?

Ci sò tanti pirsuni sapemu chì u sembra di un cirasa in a primavera cun un ossu pò pruduce risultati imprevedibbli. Sì ùn sò micca un criaturu è vulete cultivà un arbre fruttu in pocu tempu cù frutti delici, da questu hè più raziunale per questa propria per avè un mudellu varietale di qualità in un vivero certificado. Ci sò cunsiglii standarde nantu à quali paràmetri principali per elettu à u maturu di piantazione:

  1. U sistema radicali ramificatu.
  2. U colpu di l'azote ùn hè micca danatu.
  3. Nantu à u troncu ùn ci sò micca cracke.
  4. Presenza di rinu.
  5. Nantu à e boni pomi in u locu di incisione, u corti hè verdu è umdu.
  6. U taglio di i pianti viventi nantu à e razzi hè mullatu è biancu.
  7. L'alte recomendata di una pianta annantu à circa 70 cm, un arvulu di dui anni hè 1 m.
  8. Hè megliu per patece i ciliegie in primavera in arbureti annuali o d'arbuli di dui anni.

Hè megliu per fà una ciliegia in u situ?

Hè ricumandemu per selezziunate a terra dritta per u sembra di ciliegie cù un livellu acceptable di acidità. U pH ottima per questa cultura hè 6.7-7.1. U sò dèbitu àcidu hè limed (400 g / m 2 ), è u latinu liate hè sottumessu chì hè neutralizatu cù sulfate ammoniu (40 g / m 2 ). Sposazioni indelicabile di ciliegie in piantini di primavera in i siti cù una alta qualità di l'acqua subsacculata, per questu hè megliu per evità à l'area di torba. Cù u curricula curretta di u fossu è l'alimentazione periòdica, questu corsi cede rendimi acceptable in loess è sabbi arsu, loam.

U timing di piantà cirte in a primavera

I suredisti in u ventu, ma per i stati medievale è u stitchu hè megliu sceglie i date di crescita di pruezioni in primavera, per quessa invistiu normalment in u invernu durante a staghjunazione fridda. Per evitari u stress intensiu, pruvate a manteniri stu succorsu cù l'iniziu di u calore, ma prima di l'arbre falza u statu di reste. Per plantà, elle u ghjornu serinu è senza ventu in i primi ghjorni di aprili, finu à chì u flussu di sap ùn pò inizià i prucessi di creazione in i rizzi.

Prununza di ciliegie durante u muneta in primavera

Attenti à i radichi di e cose di e cipolle di ciorna. Ogni inchizza o ramu cun signali di malatie sguassà immediatamente quì. Prununza di cilieggi durante a pianta in primavera hà influinzatu a sustegueri diretti, raffinati è ponti daveru durante u trasplante. Tali "breadwinners" ùn furnisce micca cipri cù nutrienti, spessu si ponenu è infestate cù l'infezzione. Scaricate e seculi per 5 minuti cun 1% sulphate di cobre. Pudete lavoriscenu u sistema di e radicali cù l'acqua è a gripe in un bug di arcilla before planting.

Comu a pianta un cherry in a primavera?

E règule di u sembra di ciliegie in a primavera implica preparà un fossu spiciale pè e piantini è a migliurà a cumpusizioni di u locu dispunibule nantu à u situ. Questa pianta adore l'umidità, ma se l'aglientu di l'acqui pruvincia di l'ossigenu, di friddizza è decadenza di e razziali, u cracking constantità di baga. Se ùn pudete micca cavu micca un fossa di drenagiu è fretu, hè dunque cresce a pianta in a primavera à e muntagnoli artificiali à 0.8 m d'altitudina.

Plantemu i ciliegie in a preparazione di primavera - pit

U giunizzariu iniziali debite esse capiscenu chì a preparazione di u fossu pè u sembra di pezzi direttamenti affetta u sviluppu di a piantana in u piriodu iniziale, u rendiment è a veloce di l'ingressu à l'fruttu. Eccu un travagliu simplici, ma hè chjaru cumu esse realizatu bè, apprufittannu di i cunsiglii di ghjillani è vittime. Prima, pudemu truvà u locu di cultivamentu di u futuru fruttu di l'arburetu:

  1. Pruvate una piantana per sceglie un locu permanente, sta cultura ùn piace u trasplante.
  2. Cirasa si sviluppa bè in i spazii prutetti di i venti forti.
  3. Un bon refuggiu hè a fezza, quì in l'invernu, assai neve accumene.
  4. Ùn hè micca indispensabile per ciliegli per selezziunate trinitè, territoriu in terra e anch'ellu.
  5. Hè megliu per plantà un pattu in un spaziu luminatu, elevazioni, piste di meridionale è sud-occidintali, chjusu da i ventodi sittintriunali, fate.
  6. Sì un pomerinu hè postu nantu à circundante, hè chjaru cumu piazzate un foglie di cirasa in a primavera à u latitudu sudu di un vechju più altu.
  7. In a penumbruna e ciride frutti di u fruttu, ma a mancanza di lumi porta à stende è influene u rendiment.

Preparamu un fossu pà cultivà e cipolle di cirera:

  1. U diametru di u sughjettu hè di 80 cm.
  2. A prufundità di u fossu per a ciliegia in a primavera hè di circa 50-60 cm.
  3. U bughju di u latu di a superficia hè micca mischju è l'avemu pusatu in pilastri separati.
  4. In u travagliu hè dispunibule d'utilizà una pinza di atterra.
  5. À u fondu, aghjustemu a terra da a cima di u latte, imbastendu cù i fertilizanti preparati.
  6. U gruixu di a terra fertili à u fondu di u burcu hè di 8 cm.
  7. U megliu di survivala si prisenta da e piantini, chì sò sottumessi à a primavera à a vigilia di u sembra in un perellu da u fugliale è u buchu.
  8. Pusìamu a piantina nantu à u fondu è arregistrà a radiche.
  9. Cumpressà u sistema radicali cù a terra restante.
  10. Avemu pruvatu di sguassà a cavità da a cavità cù l'aria, l'impegisce à pocu tempu è periambienti rammed a terra.
  11. Hè necessariu di compilà u tarrenu moltu cura, per esse esse da u danu à e radici.
  12. In u cìrculu truncu, fòrmanu un pirtore, fendu una splutazioni cù una piccula platea di terra.
  13. In u primu regu, adupamu 2 caglie d'acqua per duie pranzi.
  14. Espera finu à chì a prima parte di u liquidu hè assorbita è pour u second bucket.
  15. Hè ricurdatu à moltu u cilchitru di crosso, chì prutegge a terra di siccà.
  16. Avemu attaccatu a ciuva di chianta in u peg.

Cumu fertilizà un cherry durante a pianta?

I fertilizazioni in u pruduzione di e cilieghjani sò digià aiuta in a prima primavera da stimulerà i prublemi di crescita, nantu à paisoli poviri, sta prucedura hè obbligatoria. Hè desirabili à imbulighjà cun u cima è a capanna più fertili di a terra chì hè furmata in preparazione d'un pirtore. Sì ci hè l'humus, ùn hè micca necessariu cumprà un fertilizante nitrogenu especial. Eccu una ricetta simplica per purtà un zeccu di lignu:

  1. Demu à 15 kg d'humus.
  2. Superfosfatatu - 40 g.
  3. Fertilizanti di potassa - 30 g.
  4. Cintura di legnu - 0,5 kg.

Prununza di e piantini cherry dopu à pianta

Questa operazione aiuta à equilibriu a corona sopra à l'articulu di l'arburu futuru cù a so parti sutturante. Pruning after planting is done according to the following reglas:

  1. Eliminate u crescente infieru à una altezza di 30-50 cm.
  2. E rampi cultivati ​​in a quantità di 3-4 pedichi sò stati (per agrumi forme à 10piece), ma sparghje da 1/3.
  3. Accatastate rimaniti diretti indrentu a corona.
  4. L'accurtitore di u cunduttori cintrali hè fatta cù l'expectativa chì u cuteddu superiore nantu à u ramu superiore di a cirasa hè 15-30 cm.

Quandu u cheri cumencia à darà fruttu dopu à vultà?

Sicondu a variità, u fruttu di u cherry tree dopu à stade si passa à i tempi diffirenti. Assicuratevi di scriviri u nomu di a piantana per sapè quandu quandu puderete esse primi baaghji. Per esempiu, un sapling di 2 anni di a spluta di Lyubskaya spessu omenu cù fiori in giardinu. I primi fruttu di variità Chocolate, Morozova o Dodicci di u Regg Volga parvene da u terzu annu di a vegetazione. In Cherry Corn cherry cherry è Cherry-cherry cherry fruiting rarelye si trova prima di quattru anni.