Zamiokulkas - cura

Vulete vede in a vostra casa una pianta unica chì ùn hè micca sola cù un spettaculu, ma ancu un aghjunta aiutu? Pundu nantu à u zamiokulkas, un invitatu da e regioni deserti di l'Africa. I so tipphi longhi sò cuparti di fulgi rossi cumplessi di un culore verde scuru. Una fiorita hè spessu chjamata "tree di drangla" - i fanciuti di feng shui crede chì a pianta atraisceta questa munita di u mondu à una casa induve hè crisciuta, è qualchissimi cunzidire chì hè una fioritura di celibbu . Cusì, vi diciaraghju cumu seguì un arcu di dùvule .

Zamiokulkas - cura di a casa

Sperate per u fattu chì, da una pianta, cù cura, un veru arburu pò crisci à un metru è mezzo.

Se parlemu di l'illuminazione, u zamiokulkas ùn accetta micca i raychi di u sole, cum'è chì spiegalli di credenze appare nant'à e so foglie. Hè megliu aduprà u pome cù a fiore in a penumbra. Se ùn pudete truvà un locu taliatu, sguassate parti di a finestra cun un pezzu di luze, crea una lumine diffusa. Eppuru, i zucculi di zamioculcumu sarà attiratu à a luce, perchè vi ricumandemu à torna u prugnu nantu à l'assi dopu in u tempu per u sviluppu ancu.

Cuscenza per u zmiokulkasom vole esse cumpletta di un regnu di temperatura addattata. Malgradu u fattu chì un residente di i deserti di u Kenia disperse in silenziu di u tempu secondu, a più bona temperature per u crescita di un arbre di dolore hè in a rigioni di 22-30 gradi in l'estiu è 15-19 gradi in invierno. In a spraying, fogli di mancu ùn mancanu i pianti, ancu in u periodu più caliu. True, a scatula abitata cù un zamiokulkas cale è resistenti à l'acqua ùn rinunzià.

Hè naturali chì sta stazzione di l'uttellu ùn hè raramenti regnu. Hè megliu di seguità a regula "più bellu dopu da prima". Mai spentu acqua di u zamiokulkas se u cumuni di terra hè micca seccu. Innota chì in a staghjunazione fritta di a pianta chì a zmiokulkas implica una reduczione in a freccia di umidificà a tarra.

In quantu à a fertilizzazione, l'impastente hè intrudùcenu bellu aspessu - ogni dui simane. Prima di tuttu, i complexi minerali sò usati in forma di liquid. I più adatti sò fertilizanti per succulenti o cactus. In u travagliu di u zuccaru internu zamiokulkasom ùn eseguite micca di u paginu di u foliar mensualmente (spraying) cun una solu suluzione di u urea. In l'invernu, quandu u fiore hè in reste, u fertilitore ùn hè micca necessariu.

Trasplante di zmioculcus

Quandu sta pianta si sviluppa assai pianu, a trasmissioni di un arbre di dorsu à un pezzu novu hè dumandata à ogni trè à quattru anni. Hè spessu mantatu in a primavera. A strada, u novu pezzu pò esse ligeramente più di quellu di u prelinu. I radichi di zamiokulkasa sò stati liberati da a terra. Assicuratevi esaminà e razzi: secca, putente o danuviu avessi adupratu currettamente. U terrenu per u trasplante pò esse acquistatu in ogni tenda specializata. U sustrato per succulenti hè più adattatu per una fioritura. È di sicuru u fondu di u pignasse hè coperto cù una bona caprina di drenaje.

Riproduzione di zmioculcace

Hè assai faciule per sproporziunà un arbre "dolce". Un fiore senza pruspettiva ci dà parechje scelte per questu: dividendu un machja, cù un lettucimentu o un fruttu fronosa.

A manera più faciule hè di dividisce una pianta adulta. Hè pruduttu in tempu cù u trasplante. L'arbulu simplicmente dividite u sistema di e razzi in parechji tuberi indipendenti. Dopu à quessa, ogni una pianta si poni nant'à un pezzu solu cù a terra per cactus.

Ogni opció hè a propagazione di foglia. A foglia sipurtata hè stata a siccà, dopu a quale hè colpi in una piccula macchina cù un sustrato rossu falatu. Doppu di rinsegna in u sochianu, i foglie sò cuparti cun una canna. A strada, i radicali di stu modu dura hasta sei mesi. Curingu di a manufaia cunsiste à riabilimentu sistematicu è di ventilazione di u pignattu.