Savoia Ricetta - crescente è grooming

In i nostri giardini, ùn pò micca esse truvatu cusì spessu, ma questu hè solu u risultatu di l'opinione erronee chì u Savonu è culleghju assai capricciusu è a so applicazione ùn hè micca larga cum'è a culomba di culori biancu. Ma in fattu, cultivà è cura di Savoia Ricetta ùn hè micca assai diffirenti, è ci sò assai cose qualità utili .

Cultivazione di Savoia Ricetta da e zitelli

  1. Prisenta a pusterità. Per questu 15 minuti sò messi sottu à un tastu cù acqua calda, a temperatura hè di circa 50 ° C. Allora i zitelli sò dipped in acqua fridda. U terzu stadiu di a preparazione hè l'invichimentu di u materiale di piantazione in una suluzione cù i microlitoghji circa a mità di ghjornu. Dopu quissi prucessi, i zoni sò stati manteni in a frigorifia nantu à u fondu fundale per un oltre ghjornu.
  2. Dopu a preparazione, avemu principiatu a pusterità di e zitelli. A temperatura in a camara ùn deve micca esse più da 20 ° C, è dopu l'emergenza hè ridutta à 8 ° C. Questu hè di preve u stirpingu di i currutti. Aprureti novi ghjorni dopu chì i zitelli germinate, pudete aduprà prikerovke. Vetri adattati circa 6x6.
  3. Quandu vi vede chì i pianti sò stati raghjunati è diventate più forte, pudete sullivà a temperatura di u ghjornu à 18 ° C, è a notte temperature à 12 ° C.
  4. In quantu à a regione, si faci nantu à a terra chì secca in cups. Utilice solu acqua à a temperatura ambientale.
  5. Quandu i piantini sò i primi dui foglie reali, pudete furnisce u primu upbristu. In dui litri, diluce una cullizzioni di fertilizzante cumplessu, aghjunghje una piglia cù i microlitoghji.

Allora, u primu stadiu di u Savu Ricveru da a pusterità hè cumposta. Hè u tempu di piantà i pianti finta in a pianta aperta. Pudete principià a travaglià dopu chì i piantini sò righjini à l'età di 50 ghjorni. Questu tempu hà pussutu aghjuntu à sei fronti veri.

Quandu crescia è cura di Savoia Ricca, enduiscu hè assai impurtante. Per endurance, pudete aduprà circa dui à trè simani prima di u disembartamentu. In u ghjornu, i vetru cù i pianti sò purtati à un balcuni o un invernamentu, induve a temperatura di l'aria hè micca più di 5 ° C. À a notte, i pianti sò purtati à u calore. In paralelamente, una seconda fertilizazione hè realizata. Urea è sulfate di sodiu sò utilizati quì. In un bucket d'acqua, una raccogliata di ogni ingredientu hè aggratu.

Quandu ci sarà una settimana dopu u mumentu chì hè ura di pruduce u savourine di cole, l'acqua hè stata sola, è solu u ghjornu di u disembartamentu hè acquistu abbastanza. L'atterra si situeghja à una prufundità circa di dui centimetri sottu u livellu di u livellu. A distanza annantu à i pianti ci sò 30-50 cm è trà i letti facenu un vacanze di 70 cm. Da u vaghjimu, quandu scorri, hè necessariu d'introducir sustegnu di liming in u locu di lignu. I megliu predecessori sò grani, legumi è patate.

Unu di i sicreti, cumu si sviluppà Savoia Ricetta, hè un alimentu supplementu di urea, fustu di lumicu è superfosfati. Ùn avemu a scurdà di prune a piantana prima a settimana per aiutà i piantini adatta in un novu postu. In u futuru, u cultivo è cura di Savoia Ricca hè una regula puntualmente ogni dui ghjorni, rinfriscanti a terra, almenu una volta per a simana.

Ciò chì piace u culpu di Savoia?

Cumpinsamenti hè assai simile à a solita bianca . Sò capelli cù foglie foglie foglie foglie, i so tarri sò media. A strada, i sustanziali utili in a Savoia hè un ordine di magnitude più grande chì quellu di u culacciu chì avemu propiu. Ma quì per u salatura ùn hà micca travagliatu, ma i platti tradiziunali è familiarii da ellu sarà ghjustu.

Quandu Savoia è u celu, è dipende di a so varietà. Arcuni sò i faschi chiaru, qualchidunu capulavanu densi è chjuchi, l'altri sò assai più grande è casi guasgi. In i nostri jardini, pudete truvà ghjunghje à a Savoia Ricette di col di tempi tempi, jubileu, vertu è urienti prima.