Perchè u cattimentu accuminciava a fallu micca in a raffia?

Per capisce perchè u vostru cat si cumincia micca in folla , ùn si primure da verificà micca a causa chì cambiau u cumpurtamentu di a petite, a malatia. Si in u micinamentu l'animale hà u dolore, u ghjattu pò subconsciously ligà à a rachetta. Allora, prima, avete bisogna contactu u veterinariu per fà un studiu.

Ci hè ancu di e situazione chì u ghjattu fubbe rimettutu prediletti di a rettitù, u ghjuridore duverà observà a bagna bianca è pruvenda à stabilisce dinò a causa di tali cumpurtamentu. In i ragiunamenti perchè u cattivu cumincià à chjudaranu micca in a raffa, pruvemu da capisce micca.

I ragiune chì u cat si trova u travaghji

Stu cumpurtamentu di u ghjattu ùn pò micca esse senza prufessiunale, per certu l'animali hà un prublema chì ellu voli fà piglià a vostra attenzione. Se una tale causa com'è una malatia hè cacciada, aghjunghje una forma di pruvista è a dimensione di a raghja, forsi u vostru petu hè cultivatu, è hà avà scumpientu d'utilizà. Inoltre, a causa pò esse un oliu, se si manghja in u plastica da quale a prughjetta hè fatta, o hè solu sbuffata ind'un ghjocu.

Se a bandezia hè tutta, perchè chì i caghjunhe ùn sò micca smetti in a carta? A petite ùn pò micca cum'è l'oliu di l' impiegante chì hè adupratu per a guantera, o l'appartamentu havi un odore novu, cum'è un ziteddu o l'altri animali, riparazioni sò fatte, a situazione hè cambiatu, è dopu chì u sensu di a catà a "amuzione" di u so territoriu cumincia a lascià marche, dichendu i diritti.

Un altru raggiuni pò esse l'età avanzata di l'animali è u disordine in u sistema nervu, a perdita di cuntrollu.

Cosa fazzu di fà sè si u cat si capturesa a rachetta? S'ellu hè assuciatu à a malatia, invece, invece, trattà. Se u ghjattu ùn piace micca l'arriccinu chì venenu da a guantera, pruvate di cambià u filling, o prodotti di purificazione, o a banca stessu.

In ogni casu, ùn deve micca bisognu è punizioni l'animali, hè necessariu di stabilisce è eradicate a causa, o di corrigie i so rilazioni cù questu.