Overdose di vitamina D

"In a cucchiaia - medicina, in a tazza - poison", - dice un vechju proverbiu russu. U so significatu hè simplice: ancu i sustanzi ù più sughjettu pò dannu u equilibru fràggicu di u corpu si anu utilizatu eccessivamente. E cunsiderate a quantu periculuosa una sobredosis di vitamina D.

Vitamina D - infurmazione generale

A vitamina D , o calciferol, hè una vitamina soluble in grassu, chì hè ancu una hormona. Hè stata isolata da l'oliu di pisci in u 1936. Hè pruvatu chì u corpu hè capaci di pruduttu indipindente, se riceve bè luminu di u sole.

Oghje distinti dui formi di sta vitamina:

A vitamina D influisce i rizzi, intestini è tutti i musculi di una persona, hè involudatu in u prucessu di trasportu di calciu è a so resorption. Ci hè ancu e formule supplementi cum'è a vitamina D4, D5, D6. Una sobredose di vitamina D hè ancu periculosa, cum'è a so mancanza.

A norma di vitamina D pà l'umani

I scientisti anu stabilitu chì a norma di a norma di a vitamina D hè di 300-600ME o 5 mcg, è a quantità massima per ogni ghjornu - finu à 15 mcg. Questa diagerie hè adattata per adulti senza variazioni in paràmetri di pesu.

A dosi di vitamina D per i zitelli sottu 12 anni hè di 400-500 IU per ghjornu. Ùn devi micca u so figliolu più di vitamina D!

I sintimi di una sobredizioni di vitamina D

I sintomi di una sobredose di vitamina D sò assai ovvi, è pudete truvà ghjunghje si elli sò dispunibili. Tra d'elli pudete listà a seguente:

  1. Nausea, perdita di pesu, perdita totalità o parziale di l'appetite.
  2. A Polydisia hè un fenomenu in questa chì si sviluppa una sita annunzale forte chì ùn pò esse rinfriscata.
  3. Polyuria - cresce assai in furmazione di urina.
  4. A pulmonita hè un augmentu constantemente di a pressione di sangue.
  5. Strettu è altre prublemi cù l'intestini.
  6. Rigidità musculale.
  7. Indiatura renali, sensazioni dolorosa in l'area di rino.
  8. Pressione di u brain.
  9. Acidosis, questu quì, un cambiamentu forte di u equilibriu à u acidu è a basa di l'acidità.
  10. Fragilità di u scheletru, fragilità di l'osse due due to a violazione di u metabolismu di calcium è di a deposition de calcium à l'altre òrganu.
  11. Per i zitelli, cambiamenti di modu di sviluppu poveru, pocu pienu di corpu, irritabilità, crescente dèbbuli sò riali. Spécialement spéciale hè questu in u sole, piglià oliu di pisci o vitamina D in stu statu.

Hè cugnumatu chì una sobredosis prolongada di vitamina D guida consegni tristi. Hè assai impurtante per avè è impediscenu u più sviluppu di a malatia in u tempu.

Overdose di vitamina D - trattamentu

U primu cosa di fà quandu una overdose di vitamina D - hè di annunzià a droga. S'ellu entra in u cumplessu (multivitamini o l'oliu di pisci), dopu u cancelallu seguita u cumplessu. Ancu dopu chì i simbulitori scorri, a prima volta hè di abbia da piglià suppliimenti simili.

Inoltre, una longa esposizione à u soldu o in u solarium ùn hè micca cunsigliatu. In a stagione calanda, pruvate aduprà lumera, ma pienu chjusu per almenu i primi dui ghjorni.

Una altra misura impurtante hè una richudenza. Hè bisognu di scelta micca acqua minerale o zuccheri, ma simplice l'acqua potable senza acqua. Avete bisognu à cunsumalli da almenu 2-3 litri per ghjornu. Vede dinò, pigliate 30 minuti prima di manghjà è una dopu dopu dopu 1-2 vetri. Assicuratevi di vigilà u regnu di beju, almenu 1-2 simani dopu a scuperta di a sobredosi .