Caloru cuntenutu di uovo

L'ublonu ideali, cum'è una regula, includenu un coppiu d'oghji furenu, perchè dà a persone sazzietà è forza per qualchì tempu. Oghje di u pullu sò assurbe da u corpu à quasi u 100%, stu pruduttu utili è nutrittu hè riccu in vitamini è nutrimentu necessariu per mantene a salute umana.

Oghje sò usati in primi, e fogghjenu, è frittu, ma oghje da noi parleremu di l'ova fucinati, perchè un pruduttu propiu appartene à a categuria di dieta. Pruvemu à scuprite ciò chì hè u cuntenutu calanicu di l'ova di pagliatore è da esse possibili d'utilizà duranti u prucessu di perdita di pesu.


Caloru cuntenutu di uovo

Allora, sicondu l'altitudine meditevule, 100 kilogrammi di oghji di furbe cuntenente per 158 kilocalorii, cunziddi chì u pesu d'un uovo hè di circa 70 grammi, u so valori calorianu serà circa 80 kcal. Sì manghjate dui oghji pane in a mattina, chì hè solu 160 calore, allura u corpu umanu ricevi u nutriente basica.

Avà in modu. Ogni sapi chì l'ova cunsistenti di a proteina è di u guccini, ma pochi pezza ùn sapemu chì hè a gatu chì hè a parte calurica, u "pesu" di quale hè di u 55 kcal. I scientisti sò stati riuniti chì l'ghitanse cuntenenu u colesterol, ma hè tutte sicurezza "Equilibbutu" cù lecitina, anch'elli ghjulevani pò presumirate a presenza di vitamini essenzali, cum'è vitamina A , E, gruppu B, traccia elementi such as calcium, iron, zinc, etc.

In quantu à a proteina di l'uovo staghju, u so cuntenutu calanicu hè minimu è hè circa 17 kcal (questu quasi 44 kcal per 100 g), per via, cuntene quasi nè grassi è ci sò minerali, aminociti è vitamini necessarii per u corpu umanu. Hè durante a coccia chì a prutetta conserva tutti elementi utili, mentri u so cuntenutu di caloria ùn crescenu.

U cuntenutu calanicu di u bughjone di brunzu hè di circa 76 kcal è l'uovo staghjunatu hè 77 kcal. Comu pudete vede, u cuntenutu di calori di l'uvaghulu fremainu è cuddaru hè quasi u stessu, ma u ovule cottu foggiu bianchi sò più abbattuti da facilmente da u corpu.

Benefiċċji di l'ovu diluiu

Allora, sapemu chì in un uovo fruttu cuntene à circa 80 kcal. Stu indicatore hè chjuchjaru, chì significa chì stu pruduttu pò esse usatu senza teme per a so forma duranti u prucessu di perdita di pesu, per suprattuttu, ùn viaghjanu micca implicati, un paru d'ova per u piacè serà bastatu.

Ovos bianchi sò assicurati è rapidamenti assicurati da u corpu, mentre chì sò un pruduttu nutritiu, aiutanu à a scurdà di u sensu di famu per un bellu pezzu, chì hè impurtante durante una dieta. Inoltre, l'ova saturanu u corpu cù minerali essenziale, vitamini, aminòcidi è altri nutrienti.

I nutrizzionisti recommandé à aduprà stu pruduttu perchè l'ova cavatoghja ponu cuntrullà u metabolismu grassu.

Nuvemu primu truvavamu ca l'ghjuvatu hè assai più caluricu ca u pruteziu, Cusì sì "site" nantu à una dieta stretta o questu scantatu da a quantità di calori cuntenuti in l'ovu, pudete cunsumà una sola proteina. Hè stata l'elementu basatu di vitamini è amminicidi necessarii per una attività vitale cumplicata di u corpu, assai studii anu cunfermatu chì a proprietà nutrizionale di a proteina hè a siconda solu à u latte materno.

Per incrementà u valore di a proteina di i ovi, i dietarii cunsigliate oghje di oghje cù u patate, ma u cuntenutu di calori di stu platu anu aumentà assai volte, ma si aghjunghjenu freschi o vegetali freschi in questa "unione", u platu sarà assai più utili è più sicuttu per a vostra figura. In ogni casu, datu u cuntenutu calori di a patata stessu, è ancu i vacche, u pienu di manghjà stu platu in a mattina.