Vacanze in Madagascar

A pupulazione di l'esotica isula di Madagascar hà rinfurzata harmoniu i tradizioni è i tradizione di u paese indonesianu, europeu, africanu, crea una nova nazione malguia. Hè megliu d'apprendre è cumprende l'isulani anu aiutu à rivisione i vacanze chì si celebranu in Madagascar.

Cosa si celebrà à l'isula?

A storia di u statu è e credenze di a populazione indigene si riflette in celebrazione tradiziunale. Particularmente venerati sò:

  1. Memorial Day of the heroes of Madagascar , cilibratu u 29 di marzu. Hè in quellu ghjornu in u 1947 chì un forti populari split in contru à i occupatori francesi. In u cursu di feri battelli, parechji suldati è civili sò stati ammazzati. A rivolta era suprimita in u 1948, ma diventò u principiu di u percorsu di Madagascar à a sovereignità è l'indipendenza. Annualmente u 29 di marzu, avvenimenti solenni di l'impurtanza naziunali sò sopra à tuttu u paese.
  2. U ghjornu di Africa in Madagascar hè celebrata annantu annantu u 25 di maghju. A data hè statu micca sceltu per casu. U 25 di maiu di u 1963, l'Organizazione di a Unità Africana era furmatu è a charter signata, dà a indipendenza à un cuntinente sanu.
  3. A festa principale di l'statu hè u Jornu d'Indipendenza di a Ripublica di Madagascar . In u 1960, l'indipendenza statali hè statu proclamatu. L'avvenimentu divintò u 26 di ghjugnu. Dopu ddu tempu, festighi festivi, festivals di musica è carnivali, cuncerti sò urganizati in tutti i cantoni di u paese in questu ghjornu
  4. Cerimoniu di lavà relini di i re di Buyn . A vacanze retorna ind'u prufonda in a storia di Madagascar, quandu u regnu di Buin fioru. Oghje, ritimi pompi è rituali sò in u portu anticu di Mahajang u 14 di ghjugnu.
  5. A festa di San St-Vincent de Paul , chì hè u difendante di i poviri, malati, prigiuneri è residenti di Madagascar, hè celebrata annantu à u 27 di seculu. U santu hà statu una vita ghjustu. L'isula hè assuciata cù i anni più greghje di a so vita - naufragu è esclavi in ​​un di i reute africani.
  6. U Dia di i santi Santi in Madagascar hè assuciatu cù a ripintenza di i bè anceste. U 1 di nuvembre, l'abitanti di l'isula visitanu i fossa di i famose parechji, rigali prisente, dumandate a benedizioni è a prutezzione. Solu i più famigli più ricchi pò permette di rivolmarà i rossi di i so amori, chì in Madagascar hè cunsideratu una garantia di benessiri è successu di i descendenti.
  7. A festa più preferita di l'abitanti di Madagascar hè Natale , celebrata u 25 di dicembre. A populazione indigeneta di l'isula ùn ùn decora a casa cù garlande, pini o spruce, sti attributi pò esse vistu solu in u quadru principal di a capitale. Piani picculi di famiglia tradiziunale, toli ricchi, assai rigali è solu un bellu amurnu.
  8. U ghjornu di a Ripublica di Madagascar hè celebratu annantu u 30 di dicembre. Dopu à a proclamazione di l'indipendenza in u 1960, u paese era still febrile per un bellu tempo da u cambiamentu di putere è regime. Solu in u 1975 l'excitazioni cedissenu, a custituzione hè stata adopta. A festa hè marcatu da festivali fiurali riurdati.